אישיווק השבוע: שירי הרשקוביץ ברטור, סמנכ"לית שיווק, PubPlus

שם החברה: PubPlus


שנת הקמה: 2014


מספר עובדים: 65



שירי הרשקוביץ ברטור, נשואה +1, בעלת נסיון של 15 שנה במגוון תפקידי שיווק ופרסום: מנהלת השיווק של קבוצת סמל״ת (יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, לנצ׳יה ואבארט), סמנכ"לית פיתוח עסקי במשרד פרסום ומנהלת מותג בחברת איקומרס. מ- 2017 מנהלת את מחלקת השיווק של חברת PubPlus, פלטפורמת אנליטיקס לניהול רווחיות אתרי תוכן.



באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
האסטרטגיה שאני מובילה מתמקדת ביצירת תוכן איכותי בעל 2 מטרות משלימות – הצצה לעתיד של התעשייה הדינמית בה אנחנו פועלים מחד, ומתן כלים פרקטיים להתמודד עם האתגרים מאידך. כאשר תוכן שלנו הופיע כמאמר דעה באחד האתרים המובילים בארה״ב האפקט היה מדהים- הצלחנו לתאר במדויק ובזמן הנכון כאב שהבכירים בתעשייה מרגישים, וכך גם מיצבנו את עצמנו כמובילים בתחום וגם הבאנו לידים איכותיים שהומרו ללקוחות.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
אנחנו פונים לתעשיית התוכן בארה״ב, שעדיין לא הבינה שהשוק השתנה ונדרש פתרון טכנולוגי על מנת להתמודד עם הפלטפורמות החזקות ששולטות בתנועת הגולשים (כמו פייסבוק). האתגר הוא לחנך שוק, להתחבר למדדים הנכונים מבחינה עסקית וזה אומר להבין כמה התוכן שווה לך בכסף , ולאו דווקא בכמות הגולשים לאתר או בלייקים.



טיפ למתחילים בעולם השיווק
לאהוב מספרים, וכמה שיותר מהר. חיבור למספרים הוא חיבור לשטח והדרך להוכיח הצלחה שיווקית לאורך זמן. בעולם שרק הולך ונהיה יותר טכנולוגי לא יהיה מקום לאנשי שיווק שלא ידעו לנתח ולתקף את הפעילות שלהם.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך
הקמפיין האחרון של ג׳ילט שפונה לגברים של הדור הבא כחלק ממאמצי שיפור המצב הקיים בעקבות תנועת metoo. המגמה של מותגים בזמן האחרון להביע דעה נחרצות הוא מרגש וחשוב.



טיפ לאתרי תוכן?
החיבור של תוכן=כסף אפשרי בעזרת הטכנולוגיה המתאימה, למדו לעבוד כיחידה עסקית הנמדדת על פי פרמטרים של רווחיות על מנת לשרוד את השינויים שעוד צפויים להגיע.



4. השאלון האישי:


אישיווק מומלץ שעבדת איתו: שירה באום שהיתה לקוחה שלי בזמן שעבדתי במשרד מיתוג. ממנה למדתי דיוק וירידה לפרטים שנדרשים מסמנכ״לי שיווק.


לימודים? תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת באוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.


עבודה ראשונה? מנהלת פרסום בחברת נדל״ן.


תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות, דינמיות.


מקור ידע מקצועי שימושי? אתר האינטרנט digiday.com. התעשייה שלנו נמצאת שם, בין אם באתר או בכנסים, ואני עוקבת אדוקה אחרי התכנים והטרנדים שניתן לסמן דרכם את הפעילות הבאה שלנו.


ג'וב חלומותיך? אני חובבת גאדג'טים, אז כל עבודה שתאפשר לי להסתובב בעולם ולחפש את הגאדג'ט המגניב הבא.


חופשה חלומית: אמסטרדם באביב. עיר קסומה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח