– שם החברה: קבוצת MGS
– שנת הקמה:1987
– מספר עובדים:1500
שירלי הכט דרורי, היא מנהלת שיווק של אמ גי אס ואינטר גינס ואמא ל- 2 ילדים בהרצליה. MGS היא בעלת הזיכיון לייבוא מותגי אופנה כגון סטיב מאדן, ריפליי, Guess, קונברס אולסטאר, דיאדורה ועוד
הכט דרורי היא בעלת תואר ראשון עם התמחות בשיווק ופסיכולוגיה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, בעברה הייתה מנהלת השיווק של רשת האופנה ML והובילה שם את הקמפיינים האחרונים של הרשת בהובלת הפרזנטורית נעה תשבי.
היקף תקציב שיווק: מוערך במספר מליוני דולרים
ספקי שיווק : יפה אפרתי יחסי ציבור
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
לקיחת אייל גולן לפרזנטור של המותג דיאדורה חיבור מושלם בין כדורגל זמר למותג הספור מס אחד שלנו .
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
יחסי ציבור מאפשרים לך גם בתקציב קטן להיות בעיתונות בטלווזיה ובאינטרנט. זה פרמטר אחד בכל פעילות שיווקית.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
מותגים שמשקיעים בפעילות בפייסבוק צריכים לקחת מישהו שמאוד מאוד מחובר לתחום, ושנותן לעמוד הפייסבוק שלך יחס אישי שמחובר לתחום בו אתם פועלים, אחרת הפעילות שם לא תתקדם בהצלחה, זו פעילות שצריכה תחזוקה 24/7.
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
אדידס בתחום הספורט עושים פעילות יפה ועניפה לאורך כל השנה. הפעילות של "נעל לנסיון", במסגרתה ניתן להחזיר את הנעל שנרכשה היא פעילות חדשנית וחכמה שאין כמותה
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? גדעון מוליאב
· עבודה ראשונה? פרומרקט
· תכונה חשובה למנהל שיווק? אסרטיביות
· דף הבית שלך באינטרנט: YNET
· בית קפה או מסעדה לפגישות עסקיות: הרברט סמואל, אנו מביאים לשם את כל האורחים מחול
· רכב? מזדה 3
· ג'וב חלומותייך? מנהלת שיווק בניו יורק באחד ממותגי האופנה הנחשקים
· חופשה חלומית: הוואי /מלדיבים