אישיווק השבוע: שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק והפרסום של המשביר החדש לצרכן

• שם החברה: המשביר החדש לצרכן


• שנת הקמה: 2003. רשת המשביר המקורית הוקמה ב-1947.


• מספר עובדים: 3000



פרופיל



המשביר החדש לצרכן, בשליטת קבוצת רמי שביט, מינתה לאחרונה את שירלי פאר כסמנכ"ל השיווק והפרסום של החברה. פאר (35) הייתה בארבע השנים האחרונות בעלת חברה לייעוץ שיווקי והטמעת תהליכים אסטרטגיים. בין לקוחות החברה נמנו: רשת חנויות הנוחות AM-PM, רשת ההלבשה התחתונה Womenonly, רשת שרתון-הרודס, מלונות אלרוב-מצודת דויד, רשת מסעדות מוזס ועוד.



ארבע שנים לפני כן שימשה פאר כמנהלת השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן והקימה את מועדון הלקוחות club365 של הרשת. במסגרת תפקידה ניהלה ותכננה את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של החברה, תוך התמקדות בבניית המותג, שימור וטיפוח הלקוחות, התנהגות צרכנים, החלטות קנייה במרחב הקמעונאי ועוד. בעבר, כיהנה גם כמנהלת השיווק בטמפו.



המשביר החדש הינה רשת בתי הכל-בו הגדולה בישראל. החברה מפעילה 21 חנויות ו-5 חנויות קונספט (המתמקדות בתמהיל מוצרים מצומצם יותר, המכוון בעיקר לקהל הנשים) ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-87,000 מ"ר. לרשת ארבעה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה וזכיינות (תכשיטים, חשמל).



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"מיתוג וסטיילינג. הצעד הראשון שעשיתי כשהגעתי חזרה לרשת היה שת"פ עם השף הידוע –ניר צוק. השת"פ הזה יקרום עור וגידים לקראת החג כשנצא באינסרנט אופנה, בישום כלי בית שצולם ונערך במסעדת קורדיליה שביפו, כמו כן צפוי המשך שיתוף פעולה בלעדי בין המשביר לשף ניר צוק. החיבור לניר צוק הוא נכון למשביר מכיוון שניר משדר ערכים אותם המשביר שואף לאמץ בגישתו החדשה: צעירות , חדשנות , נועזות, סטייל ורעננות."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"לא אוכל לוותר על פרסום. כחלק מחייב בהיותנו רשת הכלבו הגדולה בישראל , פעילות פרסום הינה חלק דומיננטי ביותר בפעילות השיווקית. למשביר יש להציע שפע של מוצרים מחלקות ומותגים תחת קורת גג אחת."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?



"חברת המשביר לצרכן החדש, השלימה לאחרונה בהצלחה את הנפקת מניותיה בבורסה בתל-אביב והפכה לחברה ציבורית לאחר 60 שנות פעילות. המהלך השיווקי הבולט שעשינו לאחרונה היה מתיחת פנים למועדון הלקוחות שלנו club365. במסגרת הפעילות הקצנו תקציבי שיווק ופרסום לפעילות המועדון, הושקה שפה פרסומית חדשה ,הטבות בלעדיות וכיו"ב בכדי להגדיל את נאמנות ושביעות רצון החברים."



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-


"לקראת החג כיף לראות את השדרוג שעשתה חברת הום סנטר. ויצאה באינסרט יפה ומהודר."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אבא שלי – איש עסקים, צנוע וחריף. שגידל אותנו תחת עקרונות אלו. ההשפעה שלו על אשת העסקים שאני כיום רבה."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "אני קוראת הרבה. לאחרונה אחד שהשפיע – העולם הוא שטוח- של תומס ל.פרידמן."


• עיתון/ מגזין מועדף "גלובס."


• דף הבית שלך באינטרנט– "נענע 10."


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות– "רביבה וסיליה- רמה"ש."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "גיפ- טרייל בלייזר."


• מהו ג'וב חלומותיך? "לייסד ולהקים עמותה למען נזקקים ובמיוחד קשישים."


• חופשה חלומית: "העיירה פוזיטנו על חוף המאלפי שבאיטליה."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח