אישיווק השבוע: שמוליק קורן – סמנכ"ל השיווק של yad2

אישיווק השבוע: שמוליק קורן – סמנכ"ל השיווק של yad2



• שם החברה: אתר yad2.co.il


• שנת הקמה: 2004


• מספר עובדים: 40



פרופיל



שמוליק קורן (34), התחיל את דרכו המקצועית בחברת EIM טכנולוגיות – יצרנית מחשבי Newron – המחשב הנמכר ביותר בישראל באותם שנים. בגיל 22 בלבד, במסגרת עבודתו – הגה, יזם, הקים וניהל את רשת החנויות ""Newron Store, אשר מנתה 29 סניפים בפריסה ארצית והיתה לרשת חנויות המחשבים הגדולה ביותר בישראל בשנים 1995-2000. הרשת זכתה בפרסים רבים והיתה להצלחה גדולה.



בהמשך דרכו המקצועית שימש כשנתיים כמנהל השיווק והמכירות של אתר חבר'ה. לאתר יד 2 הצטרף בשלבי הקמתו במטרה להקים ולנהל את מח' השיווק.



אתר יד 2 הנו אתר הלוחות הגדול ביותר בישראל (סקר TIM אוגוסט 2007). בשנה האחרונה הציג האתר את הזינוק החד ביותר מבין כלל אתרי האינטרנט – 66% גידול הישר למקום ה 11 בדירוג האתרים הגדולים בישראל. באתר מבקרים מידי יום למעלה מ 150,000 גולשים ויותר ממיליון ושלוש מאות אלף גולשים שונים בחודש.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"קשה לי לחשוב על צעד אחד מכונן. עשינו מס' צעדים השנה, בעקבותיהם מיצבנו עצמנו כאתר הלוחות הגדול ביותר בישראל. הבאנו את המותג יד 2 לאהדה ולמודעות רבה מאד ברמה הארצית והובלנו את שינוי הרגלי הצריכה בתחום. כל זאת על אף כניסת מתחרים רבים לשוק, חלקם בצורה מאסיבית ובהשקעות כספיות עצומות."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"פרסום באופן שיטתי (טלוויזיה, חוצות, רדיו וכמובן אינטרנט) במטרה לחזק את המותג ולהקנות לו יציבות לאורך זמן, תוך התמדה באסטרטגיה אשר נבנתה במיוחד בשביל זה."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"ברמה הארצית – עלינו בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הסיסמה: "גם להם זה קרה". כפרזנטורים להובלת הקמפיין נבחרו הגולשים עצמם. הקמפיין מורכב מעשרה סרטונים קצרים המציגים טסטמוניאלס אותנטיים של גולשים שפרסמו מודעה באתר והתנסו בחווית הקנייה/המכירה. בשונה מסרטי סטמוניאלס רגילים, הטקסטים לא נכתבו מראש, אלא נערכו מתוך סדרת ראיונות אמיתיים עם גולשי האתר. הקמפיין משודר בפריים טיים בערוץ 2."


ברמה הבינלאומית – לאור הצלחת הפיילוט בישראל התחלנו במהלך הקמה של מטה בינלאומי שיהיה אחראי על הקמת אתרי לוחות דומים במדינות מזרח אירופה."



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"בתחום הנדל"ן הגדיל לעשות אתר הומלס כשהשיק את קטגוריית "הומלס פלאנט" – לוח ישראלים חו"ל – מכירה , השכרה והחלפה של דירות בכל העולם. רעיון מקורי ויעיל."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "המעסיק הראשון שלי – נס-אל יעקב שהיה מנכ"ל גרין-טק, דמות ראויה לחיקוי. ויורם קליין – שהיה המנכ"ל והבעלים של חב' EIM, שישב איתי לא מעט פעמים עד 12 בלילה ולימד אותי כל מה שלא מלמדים באוניברסיטה על שיווק. עם שניהם אני בקשר עד היום."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "אני קורא המון… אהבתי את "פרה סגולה" ואת "באזזז"."


• עיתון/ מגזין מועדף: "דה מרקר."


• דף הבית שלך באינטרנט: "ברור ש "yad2.co.il.


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "river – ר"ג . אנחנו יושבים מטר משם במגדל משה אביב."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "מאזדה 3 ספורט."


• מהו ג'וב חלומותיך? "סמנכ"ל שיווק בינלאומי של מיזם yad2 בעולם – חולה טיסות."


• חופשה חלומית: "שבוע שקט בבית. אני גר ביפו על הים…".

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח