אישיווק השבוע: שרון מנחם, מנהלת השיווק שריג

רקע כללי: שרון מנחם, 40 נשואה + 2 מנהלת השיווק של שריג יבואנית מותגי החשמל הבינלאומיים Morphy Richards, Remington ושארק.



ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור של רוני ארנון תקשורת, משרד הפרסום Fox גורן גלעדי.



1. מהו המהלך השיווקי החכם שביצעת השנה?
בחרנו למותג הטיפוח החשמלי Remington את הפרזנטורית אסתי גיזנבורג, איתה בנינו את המהלך דרך הנראות בנקודות המכירה ועד לפרסום בעיתונות מהלך שהגדיל את נתח השוק שלנו , של טיפוח השיער בכ-30%. ל-Morphy Richards, השקנו את סדרת ה-Mix chef, המיועדת לשימוש הביתי אליה צירפנו מובילי דעת קהל כמו השף אבי ביטון, לצד בלוגריות מזון מובילות ויצרנו מהלך שבו כל אחד יכול להיות מאסטר שף בביתו הפרטי. במהלך לווה בקמפיין טלוויזיה, יח"צ ופרינט.


2. על איזו פעילות שיווקית לא אוותר?
הדגמות בנקודות המכירה והשתתפות בירידים גדולים לעיצוב הבית והמטבח.


3. לקח חשוב שיכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
בשיווק מותגים בינלאומיים את חייבת להיות מעודכנת ב-2 מוקדים עיקריים, האחד הוא הנתח אליו את פונה והתאמת החידושים מחו"ל לצרכן המקומי.


4. מילה טובה על המתחרים:
אנו שמחים שבכל קטגוריה יש למתחרינו מוצרים טובים המאתגרים אותנו .


שאלון אישי:
השראה מדמות מקצועית: כל אישה מצליחה היא דמות השראה עבורי .
עבודה ראשונה: תקציבאית במשרד הפרסום ממידר
תכונה חשובה למנהלת שיווק: חשיבה מחוץ לקופסא.
דף הבית: גוגל
בית קפה / מסעדה לפגישות: דלאל
רכב: פז'ו 307 שקיבלתי במסגרת העבודה
עבודת חלומות: אני במקום בו אני מגשימה את חלומי.
חופשה חלומית: גלישה וצלילה באיים המלדיביים.




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח