אישיווק השבוע: שרון קונסטנטיני, מנהלת שיווק, כרמית ממתקים

· שם החברה: כרמית תעשיות ממתקים בע"מ


· שנת הקמה: 1973


· מספר עובדים: 150



שרון קונסטנטיני מנהלת השיווק של כרמית תעשיות ממתקים, חברה בורסאית יצרנית ויצואנית בעלת ניסיון רב בעולם מוצרי הצריכה. אמא לשתי בנות והשלישי בדרך. נשואה לאייל ובעלת בלוג "מאמא בסטייל" בשעות הפנאי.



· היקף תקציב שיווק :לא נמסר



ספקי שיווק: אני אוהבת לבחור ספקים שהם שותפים לדרך, יחד הם מהווים חלק בלתי נפרד מהארגון. משרד יח"צ – דניאלה רייבנבך, פרסום ויח"צ מגזר חרדי – פילוחים, משרדי דיגיטל – מדיאס וטרו, סטודיו – פליי.



באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?


פיתוח קטגוריית השוקולד ללא חלב שלנו, שהוא טבעוני וגם מתאים לאלרגיים היא בהחלט אחת הגאוות הגדולות שלנו. המוצרים הללו כבשו את השוק האנגלי וגם זכו לאהדה ע"י השוק הטבעוני ההולך וגדל בארץ.

כחברה קטנה יחסית יכולת התגובה שלנו מאוד מהירה ואנחנו לא מפחדים להעז.
לחדור לשווקים חדשים בארץ ובעולם, זה אתגר לא פשוט במיוחד שהשחקנים שעומדים מולנו בתחום המזון הם קונצרנים. וכשרואים שהחברות הגדולות בישראל הולכות בעקבותינו, אנחנו מבינים שעשינו משהו נכון.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


כחברה הפועלת גם בשוק הגלובאלי וגם בשוק המקומי האתגרים שלנו מגוונים.
בארץ ההתמודדות היומיומית בשוק תחרותי הנשלט ע"י חברות המזון הגדולות עתירות התקציב, מייצרת אתגר ליצור בידול וערך עבור הצרכנים הקונים את מוצרנו אם זה בטעם, בחדשנות באיכות ובנגישות. האתגר בשוק הבינלאומי, כחברה המתמחה בתחום מוצרי ה
Free From, היכולת לבלוט ולייצר דריסת רגל בשווקים חדשים הוא הצלחה.



טיפ למתחילים בעולם השיווק


תהיו קשובים כל הזמן, ובעלי רצון ללמוד להתפתח ולהשתנות. הצרכנים היום מתוחכמים יודעים מה הם רוצים ולא מתפשרים. העולם משתנה בקצב מהיר, הדיגיטל פורץ את הגבולות והתחרות היום הופכת יותר ויותר גלובאלית.
צריך לדעת להתקדם כל הזמן, לא לדרוך במקום להיות יצירתי ולייצר ערך אמתי לצרכנים וללקוחות כד להישאר רלוונטי לאורך זמן.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך


ההתהוות של חברת נטפליקס, מחברה של השכרת DVD לספקית התוכן הענקית שהיא היום. נטפליקס חוללה מהפכה בהרגלי הצפייה שלנו כצרכני טלוויזיה, השרישה את תרבות הבינג' ושינתה לחלוטין את אופן צריכת התכנים שלנו כצרכן. לא עוד המתנה מותחת לפרק הבא, לא עוד תקציר לפרק שעבר אלא הכל כאן ועכשיו.
נטפליקס רואה קודם את הצרכן ודואגת לספק לו ערך מריבי: תוכן איכותי.



השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עלייך? ההורים שלי


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: נעמי וולפנר סמנכ"לית לקוחות במקאן דיגיטל


· לימודים? תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במשפטים


· עבודה ראשונה? תקציבאית בפומרקט


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יוזמה וראייה רחבה


· מקור ידע מקצועי שימושי? רשתות חברתיות ובראשן הקבוצה מנהלי שיווק מצייצים שם ניתן ללמוד מעמיתים למקצוע ולקבל הכוונה בכל סוגיה מקצועית.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה לנדוור קרוב למשרד


· ג'וב חלומות? מנהלת השיווק של העיר ת"א


· חופשה חלומית: מקסיקו

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח