- שם איש השיווק ותפקיד: שרי רכס, מנהלת תקשורת שיווקית
- שם החברה: רשת מלונות פתאל
- שנת הקמה:1999
- מספר עובדים: 3500
- פרופיל קצר
בוגרת היסטוריה כללית באונברסיטת תל-אביב, שנים של עבודה במשרדי פרסום בתפקיד סופרווזירית תפקיד לפני רשת פתאל- מנהלת תקשורת שיוווקית רשת המשביר לצרכן .נשואה +1 .
מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
חיזוק המותג פתאל. בניגוד לרשתות אחרות הפועלות בישראל, רשת פתאל מנהלת מספר מותגים תחת מותג הגג פתאל – גולדן טוליפ, מרידיאן, קלאב מד, מג'יק . האתגר המשמעותי בעבודת השיווק היה לעשות עבודה כפולה – גם לבדל כל אחד מהמותגים כדי לקדם אותו בפני פלח הלקוחות הרלוונטי אליו (מג'יק למשפחות, מרידיאן לסוציו אקונומי גבוה, וכדומה) , ובאותה נשימה – גם לשייך בין כל המותגים למותג הגג של רשת פתאל. הכוונה היתה שכל מותג ישדר ייחודיות אבל השם פתאל יבטיח סטנדרטים אחידים בין המלונות .
בכדי לעשות זאת – נתנו בשנתיים האחרונות דגש רב במהלכי פרסום שלנו על הסגיר של פתאל עם הסלוגן "לאנשים מפונקים במיוחד" .
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פרסום ויחסי צבור כמובן. הם מהווים חלק בלתי נפרד מכל הפעילות השיווקית של החברה .כל מה שנעשה מבחינה שיווקית ולא מועבר בפרסום וביחסי צבור הוא כאילו לא נעשה.- חובה .
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
רשת מלונות דן- כל קמפיין עם טאץ בנלאומי. רשת מלונות דן- מיועדת לאנשי עסקים ותיירים ועושה הכל, במסגרת מערך השיווק, לחזק פניה זו .
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דוד טמיר
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?אוגלבי
· עיתון/ מגזין מועדף- הארץ, טיים אוט.
· דף הבית שלך באינטרנט YNET
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות-קפה גו בעזיראלי
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? שברולט
· מהו ג'וב חלומותיך? טלויזיה –מנהלת רכש סרטים וסדרות .(לראות כל היום…)
· חופשה חלומית: ניו-יורק- עם הרבה מזומן .