אישיווק השבוע: תימור גורדון, שותף ומנכ"ל arc אינטראקטיב
שם החברה: arc אינטראקטיב
שנת הקמה: 2,000
מספר עובדים: 15
פרופיל
תימור גורדון (39) הוא שותף ומנכ"ל arc אינטראקטיב ונציג חברות האינטראקטיב בהנהלת אגוד משרדי הפרסום.
גורדון נולד וגדל בקיבוץ משמר העמק שבעמק יזרעאל, שם למד ועבד שנים ארוכות כבוקר עם סוסים, פרות, ג'יפים והרבה, תוך כדי פלירט אינסופי עם עולם התקשורת- כתיבה, עיתונות, רדיו, קופירייטינג וכו'. הכניסה הרשמית שלו לעולם השיווק הייתה באמצע שנות התשעים כאשר חבר למשפחת תל, מראשוני יזמי האינטרנט הפרסומי בישראל, איתם עבד על מספר פעילויות פרסומיות ושיווקיות באינטרנט, כשהמרכזית בהן הייתה הקמת yad2. בשנת 2000 חבר הוא ליאיר גלר ומשה נסיס להקמת חברת האינטראקטיב arc, בה הוא שותף ומנכ"ל מאז.
גורדון, "נשוי באושר שגדל מיום ליום ואבא לשתי בנות מדהימות", מתחיל לתכנן ממש בימים אלו את החיים שמעבר למשבר גיל הארבעים, ו"הם נראים מעניינים ומאושרים במיוחד." האני מאמין השיווקי שלו כולל את בראש ובראשונה את "פילוסופית עבודת הבוקר" כשהעומד מאחוריה הוא שהיא "פילוסופיה המונעת ממחשבה טהורה של מובילות וקבלת החלטות באמצעות זיהוי חלונות הזדמנויות, העצמת אינטואיציות ושקלול תמידי של אלטרנטיבות". לדבריו הפילוסופיה הזו התפתחה והשתכללה לתפיסת הניהול המשרתת אותו היום. האני מאמין השני (והלא פחות בחשיבותו) הוא מה שאביו מכנה "סוד הקיצור" – תמצות מסרים.
חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide נמצאת בבעלות arc worldwide של פובליסיס, תימור גורדון ופרסום גלר-נסיס. החברה מייצגת את חברת arc הבינלאומית שהינה בעלת כ-50 סוכנויות ברחבי העולם.
arc אינטראקטיב עוסקת בכל מגוון הפעילות האינטראקטיבית- תכנון והפקת פעילויות שיווקיות cross-media והפקת קמפיינים אונליין, הפקת סרטי אנימציה למדיה אלקטרונית (טלוויזיה, מסכים אלקטרוניים, קולנוע), הפקת ותחזוקת אתרי אינטרנט, בנית מיניסייטס שיווקיים, קידום במנועי חיפוש SEM, פרסום גרילה בפורומים וטוקבקים, שיווק ויראלי(e-mail marketing), משחקים, פרסום בסלולרי, וכמובן תכנון, רכישת ומעקב מדיה אונליין באינטרנט.
1) מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"הצעד המרכזי שעשינו היה ראשית ללקוח: בנית הקונספט לכלל ביטוח "הפנסיונרים של הדור החדש", לראשונה נעשה שימוש באנשים צעירים על מנת להסביר שפנסיה מתחילים לתכנן כבר בגיל צעיר. צעד חשוב נוסף היה פנימה, לארק, וכלל יצירת מבנה חברה חדש בליווי צמוד של חברה ליעוץ ארגוני וגיוס אנשים מצויינים לחברה."
2) על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"על כולן ועל אף אחת, אני לא מאמין ב"סטנד אלון", התמהיל הנכון- ה"cross platform" הוא הפעילות הנכונה עליה לא הייתי מוותר. אם בכל זאת חייבים- על " word of mouth" אני לא מוותר, אין כמו המלצה של גורם מוכר ומהימן."
3) מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"הבלוג שלי בדמרקר קפה שיוחד כולו למהלך שיווקי להשקת הטלפון המתקדם בעולם, Nokia N95 https://nokia.cafe.themarker.com/view.php?u=52685 והמהלך החכם של שברולט באתר ג'יידייט שהביא לתוצאות נפלאות https://www.arcmedia.co.il/umi/firstLove
4) תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
"אבחר בפעילות פרסומית- המהלך התקדימי ופורץ הדרך של Y&r interactive לקולגייט, שילוב מבריק של רעיון גדול, חשיבת מדיה, טכנולגיה חדשנית והנעה לפעולה שיוצרת חשק לקניה. מבריק ומעורר קנאה!".
5) 30 שניות על…
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "מייקל ג'ורדן. אנחנו בעסקי הניצחונות כזכור!"
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "אהרון והעפרון הסגול" שכבר בגיל 4 לימד אותי " אם אתה לא תעשה את זה, אף אחד אחר לא יעשה זאת בשבילך".
· עיתון/ מגזין מועדף – "בלייזר".
· דף הבית שלך באינטרנט – "blank. אין לי זמן לבזבז על טעינות."
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "התחתית בלינקולן או "עדנה" ברמת השרון."
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "שברולט קפטיבה."
· מהו ג'וב חלומותיך? "מנכ"ל של חברת אינטראקטיב בינלאומית מובילה."
· חופשה חלומית: "אשתי ואני, בקתת עץ על ים הכחול, חול לבן ועצי קוקוס. או סתם סופ"ש על הירח."