ג'ו הווארד, מרצה-אורח בביה"ס לקריאייטיב של סאצ'י&סאצ'י, 'דה איידיז אקדמי' – האקדמיה לרעיונות, ועורך סדנאות יצירתיות בחברות ובתאגידים בעולם, מגיע ארצה לביקור מיוחד כדי להשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס", שתתקיים ב- 13.7.2009. במהלך הוועידה יעביר הווארד את הסדנא: "כיתת אומן – פיתוח חשיבה יצירתית".
הווארד מוערך כאחד האנשים המובילים בתחומו. הוא פיתח עבור ממשלת בריטניה את אסטרטגיית הפרסום בה היא נעזרת כיום לקידום הבטיחות בדרכים. לפני מספר שנים פרש הווארד מעולם הפרסום כדי לעסוק בהוראת קריאייטיב ברחבי העולם. בין לקוחותיו נמנים: הבי.בי.סי, סקאי טלוויז'ן, יוניליוור, בוש, משרד ראש עיריית לונדון, גלקסו-סמית-קליין, אפל קומפיוטר, יבמ, נפסטר, קוקה קולה וכן סוכנויות פרסום, סוכנויות יחסי ציבור, משרדי עורכי דין ומשרדי ממשלה. הווארד גם ביים את הדרמה האינטראקטיבית הטלוויזיונית הראשונה עבור בי.בי.סי טלוויז'ן.
ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" תכנס כמדי שנה, את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.