איגוד המפרסמים בחר בעמרי פדן, המנכ"ל והבעלים של מקדונלד'ס ישראל (אלוניאל)כאיש השיווק של אוקטובר.
מקדונלד'ס ישראל שולטת כיום ב-60% משוק ההמבורגר. לדברי עמרי פדן, החברה הגיעה לנתח השוק הזה הודות למעבר לצלייה על גחלים. כיום הוא מנהיג מהפכה נוספת – מהפכת התזונה. "אנחנו המדינה הראשונה שעברה להשתמש בשמן קנולה חדש שמפחית כמעט לאפס את כמות שומן הטרנס, והצ'יפס שמטוגן בו מכיל רק שליש מכמות השומן הרווי שיש בכל צ'יפס אחר". מקדונלד'ס העולמית כבר קיבלה החלטה על כך, אך לא יישמה עדיין כי יש להסב לשם כך שטחים גדולים מגידול תירס וסויה לקנולה החדש.
פדן יודע שהמהפכה הזו לא תתן תוצאות מיידיות בדומה למהפכת הצלייה. "זה מהלך ארוך. יעברו הרבה שנים עד שהציבור יפנים שהוא אוכל במקדונלד'ס מזון בריא. אך בטווח הארוך, המכירות תגדלנה כתוצאה מכך. אם אנחנו מצליחים למכור אוכל שהוא גם יותר טעים וגם יותר בריא – זה מצב של win-win ".
את המקור לגידול במכירות הוא לא רואה רק בתחרות בשוק ההמבורגר. "אנחנו מתחרים בכל צורות האכילה בחוץ. ההנחה שלי היא שתדירות האכילה בחוץ תגדל. כיום היא 7% לעומת 17% במדינות מערביות ויש פוטנציאל גידול".
עמרי פדן, 53, נשוי ואב לארבעה, ד"ר לכלכלה, הוא הבעלים של מקדונלד'ס ישראל (55% בהון, 100% בשליטה) והוא הזכיין הגדול ביותר של מקדונלד'ס בעולם. בעבר – איש סיירת מטכ"ל, ממקימי שלום עכשיו, מרצה לכלכלה ובתפקידו האחרון לפני מקדונלד'ס – מנכ"ל כיתן.