איגוד המפרסמים בישראל בחר ביורם אפרתי, מנהל השיווק בשוק המקומי של חברת גניר יצרנית "פרימור", לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2007.
אפרתי, המכהן בתפקידו מזה 4 וחצי שנים, אחראי למהפך שהוביל להצבת "פרימור" במקום הראשון בקטגוריית המיץ הסחוט בארץ, ולהגדלת הקטגוריה כולה באחוזים משמעותיים.
המותג פרימור קיים בשוק המקומי מזה 13 שנה. עד לפני 4 וחצי שנים הוא נחשב למותג כמעט מחתרתי כשהשחקן המרכזי בקטגוריית המיץ הסחוט בארץ היה המותג "פריגת", הפעיל בשוק מזה 50 שנה.
עם כניסתו לתפקיד לפני כארבע וחצי שנים, הוביל אפרתי, בשיתוף עם משרד הפרסום יהושע TBWA, בשלב הראשון, מהלך של מיצוב מחדש של המותג פרימור כשהדגש הוא על מומחיות בהכנת מיצים טבעיים והמסר בעזרתו הוא הועבר לציבור הוא הטבעיות של חומרי הגלם – התפוזים. הסיסמא שנבחרה להובלת המיצוב מחדש היא "זה לא אנחנו, זה התפוזים".
השלב השני היה הרחבת המותג ובו הוחדר לשוק מיץ התפוזים בחמיצות מעודנת שעונה על הצרכים של אותם אנשים וילדים שעבורם מיץ תפוזים טבעי הוא חמוץ מדי.
השלב השלישי שהתחיל השנה היה השקת מיצים בעלי ערך בריאותי גבוה – מיץ רימונים, אשכולית אדומה ופומלית. לפני מהלך שיווקי זה היה נתח השוק של פרימור 55% כשהמתחרים (פריגת) חלשו על 45%. בעקבות המהלך גדל נתח השוק של פרימור ל- 60% לעומת 40% של המתחרים.
יורם אפרתי מציין כי "להצלחה של פרימור בארץ אין כמעט אח ורע בעולם: אנשים חושבים פריגת וקונים פרימור. יש מעט מאוד מוצרים בתחום הבריאות שהצליחו עם רמת מודעות כל כך נמוכה להביא את המותג שלהם למקום ראשון, הרבה מעבר למתחרה. אף מומחה שיווק אינו יכול להסביר את התופעה ולכן אנו מסיקים שהמוצר טוב ולכן הוא זוכה לנאמנות גבוהה של קהל הצרכנים. בנוסף, פרימור הוא מותג ממוקד המציע אך ורק מיצים סחוטים טבעיים ומיקוד זה הוא שמאפשר התמקצעות והתמחות וייצור מיץ סחוט ברמה הגבוהה ביותר".
התכנית העתידית אותה מוביל אפרתי בימים אלו היא הרחבת מגמת הבריאות והשקת משקאות נוספים. משקה אחד כזה ששמו "מור אנרג'י", נמצא כעת בשלבי הרצה. זהו משקה אנרגיה איזוטוני המיועד לספורטאים, כדוגמת גטורייד ופאוורייד המשווקים באמריקה.