איגוד המפרסמים בחר ביריב שפע, בעלים ומנכ"ל רשת בתי הקפה ארומה, כאיש השיווק של חודש יוני. כיום יש לארומה 75 סניפים ברחבי הארץ, סניף בניו יורק ובקרוב מאוד – סניף בטורונטו, קנדה. התחזית היא להגיע ל-100 סניפים בתוך שנתיים. בשלב מסוים התפצלה הרשת לארומה תל אביב, המנוהלת את 14 ע"י אחיו של יריב, סהר שפע. יריב מנהל את כל היתר.
לחברה יש מפעל קפה ומפעל בצק המספקים את המוצרים לכל סניפי הרשת. כל הסניפים הם זכיינים – החברה אינה מחזיקה סניפים בעצמה.
הרשת רואה את ייחודה בחוויית השירות שהיא מספקת ובכך שהיא זולה מהמתחרות. 100 אלף לקוחות ביום פוקדים את סניפי ארומה תל אביב, ולדברי הנהלת הרשת – 95% מהם הם לקוחות חוזרים.
מתוך רצון לא להרגיז את הלקוחות, ארומה גם לא נוקטת פרסום מכירתי. הקמפיין הנוכחי, למשל, מראה חוף ים, כשליד אחת המשתזפות עומדת כוס קפה קטנה. הרשת גם לא מעסיקה משרד פרסום. את העיצוב עושה מעצב הבית של הרשת ואת רכישת המדיה – סמנכ"ל השיווק נועם ברמן.
תוכניות לעתיד? חו"ל. אחרי ניו יורק וטורונטו – אירופה. בארומה מאמינים שהתפיסה שמשלבת מזון מהיר, איכותי ובריא עם קפה גורמה, תצליח גם בחו"ל.