איש השיווק של פברואר של איגוד המפרסמים: ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר

איגוד המפרסמים בחר בערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר, כאיש השיווק של חודש פברואר.



רקיט בנקיזר, המוכרת יותר בשמות המותגים שהיא משווקת: קליה, Finish, קלגון, קולון ואחרים, היא חברה בריטית- הולנדית, הגדולה בעולם בתחום טיפוח הבית. בישראל היא קיימת כחברה עצמאית פחות משנתיים, תקופה בה הצליחה להגיע למקום הראשון בשוק עם שורה של מותגים: קליה (62% מהשוק), Veet (למעלה מ-70%), פיניש, Airwick (42%).



לדברי ערן תור, יש לחברה אסטרטגיה ייחודית: לפעול במעט קטגוריות, אותן היא בוחרת בקפידה, ובהן היא חייבת להיות ראשונה וליצור לעצמה מובילות. התחום חייב להיות בעל קצב גידול שנתי דו-ספרתי ועם רווחים מעל לממוצע. "צמחנו השנה בקצב הגדול פי 5 מקצב הגידול של שוק הnon food- . מותג חדש, סיליט באנג, שמתחנו לתחום הניקוי הרב-שימושי, הגיע תוך ששה חודשים ל-19% מהשוק. לפני חצי שנה, כשנכנסנו, למותג המוביל בשוק היה נתח של 40% ועכשיו הוא ירד ל-25%".



"התחום היחיד בו לא הובלנו היה אבקות הכביסה. החלטנו ללכת לקראת צמיחה ושינוי מיקומנו בקטגוריה הזו. השקנו מחדש את המותג קולון, גדלנו ב-42% והפכנו אותו ממותג מספר 5 למספר 2 חזק".



ערן תור, 38, נשוי + 2 , בעל תואר MBA במימון ושיווק בינלאומי מאוניברסיטת NYU , היה, במסגרת בסטפודס העולמית, מנהל תחום העסקים של חמאת הבוטניםSkippy בארה"ב, עם מחזור מכירות של 300 מיליון דולר, מילא שורה של תפקידים נוספים בבסטפודס בעולם.



בארץ שמש בין היתר כסמנכ"ל השיווק של יוניליבר במשך 3 שנים, כאחראי על המותגים בדין, Dove וההשקה מחדש של פינוק.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס