איש שיווק השבוע: דידי מסילתי, מנכ"ל ובעלים "נייםפון"




  • שם איש השיווק ותפקיד: דידי מסילתי מנכ"ל ובעלים של " נייםפון "
  • שם החברה: ניםפון בע"מ
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר עובדים: 14
  • פרופיל: דידי מסילתי,בן 55 נשוי מעל 30 שנה לפלורי אבא לשירלי , שרון, אייל ואלון סבא לאגם. משמש כמנכ"ל ובעלים של "נייםפון בע"מ" משמש גם כמנכ"ל ובעלים של מרכז הכוכביות הארצי,


דידי מסילתי החדיר הפך את מוצר הכוכבית למוצר לכל דבר ( חיוג המקוצר באמצעות כוכבית), ומיתג אותו ככלי שיווק הכרחי עבור חברות. כיום רוב החברות הגדולות עושות שימוש בכוכבית כמספר הטלפון המוביל שלהן, כדי להגביר זכירות בתשדירי הפרסום ברדיו הטלוויזיה ושלטי חוצות. במהלך פעילותו זכה מסילתי בתואר העסק המצטיין מספר פעמים. במהלך פעילותו הוביל מהלכים שיווקיים להרחבת המותג, כגון כוכבוידאו המאפשר לראות בצורה ויזואלית את נותני השירות ולא רק לשמוע אותם בטלפון הסלולרי. כיום מתמקד מסילתי בהחדרת מוצר חדש ומאתגר " נייםפון "


רקע: חברת נייםפון הוקמה כדי להעניק לספק פתרון זול , פשוט ויעיל לחברות בינוניות וקטנות במשק, שאינן יכולות להחזיק מספר כוכבית. עם התקדמות הטכנולוגיה והאפשרויות של מכשירי הסלולרלגלוש אינטרנט, יצרה החברה אפליקציה המאפשרת לרשום את שם העסק או הכינוי ולהגיע ליעד המבוקש. נכון להיום מצויים מעל 250,000 חברות ובעלי עסקים רשומים במאגר ויש אפשרות להתקשר אליהם באמצעות הקלדת שם החברה בלבד .




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    הפתענו את השוק עם מוצר הנייםפון. השיווק נעשה באמצעות פרסום בכל המדיה כולל טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, עומק התודעה, שילוט במקומות ציבוריים, חסויות וכו'.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    אנו משתמשים כמעט בכל פריסת המדיה לפרסום ושיווק, אבל אין ספק שפעילות יחסי הציבור מביאה את התוצאות הטובות ביותר ועל זה אני לא מוותר. פעילות יחסי הציבור הוכחה כזולה ביותר ונותנת את האפקט האמין ביותר.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    כל תחילת שנה או החדרת מוצר חדש, אנשי ההנהלה נפגשים עם מומחים בתחום השיווק והפרסום ובודקים היכן נמצא קהל היעד שלנו ואת מי אנחנו רוצים כלקוח שלנו. למשל בהשקה של "נייםפון " הלכנו למקומות בהם מובילי דעה וחדשנות נמצאים. כך הגענו לפרסום במקומות שלא עלה בדעתי שאפרסם בהם, כמו בשירותים של מסעדות וברים באמצעות עומק התודעה. גם חלוקת התקציב נעשית בישיבה עם כל האחראים בשיווק.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    ידוע לי על חברת NTTM אשר מתכוונת לצאת עם מוצר דומה עם מחיר מוגזם. אך הם לא פעילים שיווקית מעבר לפעילות יחצנית.


השאלון האישי :


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אברשה בורנשטיין, מנכ"ל מירס.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אוקיינוס הכחול


· עיתון/ מגזין מועדף
גלובס.


· דף הבית שלך באינטרנט
וואלה



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה קפה יהוד


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
Fj קרוזר ג'יפ יבוא אישי של טויוטה ובקרוב רינג' רובר.


· מהו ג'וב חלומותיך?
מנכ"ל נייםפון העולמית.


· חופשה חלומית:
ברילוצ'י בארגנטינה


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח