אלון גל, לשעבר בכיר בקבוצת גלובס, מנכ"ל פוגל OgilvyOne ומיזמי האינטרנט הראשונים, מונה למנכ"ל דאטה פרו פרוקסימיטי – קבוצת הדיירקט וה-BTL מהמובילות בישראל. גל יחליף בתפקידו את שמרת שורץ, המנכל"ית היוצאת, אשר פורשת מתפקידה לטובת השוק המסחרי.
אלון גל אמר לרגל מינויו כי "דאטה פרו פרוקסימיטי זה ה-מקום לחיבור העוצמות של הדיירקט וה-BTL עם האינטרנט והסלולר. החיבור הרב-ערוצי המרתק הזה תופס מקום הולך וגובר בעולמנו המשתנה ומניב את התוצאות הטובות ביותר בשורה התחתונה".
עודד רוזן, יו"ר דאטה פרו פרוקסימיטי אמר כי "אני משוכנע כי ניסיונו הענף של גל בענף ה-BTL בכלל והאינטרנט בפרט, כמו גם ניסיונו בפיתוח מדיות חדשות, יעזרו לדאטה פרו להמשיך ולהוביל את השוק בתחום ה-Relationship Marketing".
בתקופה האחרונה התרכז גל בפעילות יזמית בתחום הצומח של הפרסום בסלולר. קודם לכן, שימש כמנכ"ל פוגל OgilvyOne, ומילא שורה של תפקידי ניהול ועריכה בכירים בקבוצת גלובס-מוניטין – כסמנכ"ל פיתוח עסקים, בניהול פעילויות התוכן באינטרנט, בניהול חברת האינטרנט של הקבוצה, וכעורך חלקים שונים בגלובס. בעברו, היה שותף במשרד פרסום, וכן ייסד וניהל את אחת מחברות האינטרנט הראשונות בארץ. במשך שנים ארוכות עסק גל בעיתונות ושימש כעורך וככותב במספר עיתונים ובכלי תקשורת נוספים. לגל תואר MBA במינהל עסקים בתוכנית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטאות נורת'ווסטרן ות"א, ותואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת ת"א.
דאטה פרו פרוקסימיטי מובילה את השוק בתחום ה-Relationship Marketing. החברה מציעה ללקוחותיה קשת רחבה ומגוונת של ערוצי שיווק במסגרת חטיבות הדיירקט, קידום המכירות והאירועים, והאינטראקטיב. מגוון היכולות בתחום ה-BTL שמפעילה דאטה פרו פרוקסימיטי, מאפשר לחברות וארגונים לנהל מהלכי שיווק מקיפים ללקוחות שונים כאשר ייחודה הוא בהפיכת מהלכים אלו למכוונים פנימה לתוך הארגון.
דאטה פרו פרוקסימיטי מנהלת, בין השאר, תוכניות נאמנות, מועדוני לקוחות, שיווק מבסיסי נתונים, שיווק דיגיטלי, שיווק חווייתי, תוכניות תמריצים וגיוס לקוחות. על לקוחות החברה נמנים חוגלה קימברלי, מפעל הפיס, קק"ל, פייזר, אמישרגז, שופרסל, טמבור, הפניקס, מועצת הלול, H&O, דואר ישראל, ניאופרם ואחרים.
הבעלות בדאטה פרו פרוקסימיטי מוחזקת ע"י עודד רוזן ו-BBDO Worldwide שהינה רשת הפרסום השלישית בגודלה בעולם, מקבוצת אומניקום.