איגוד השיווק הישראלי בחר באלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINALX לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2022, בזכות יצירת המותגTX COLLABS המחבר בין החברה למשפיעניות האופנה הגדולות בישראל ונמכר בטרמינל איקס.
שוק האופנה והלייפסטייל מוצף בעשרות מותגים ומוצרים הנמכרים בחנויות ובאונליין במגוון חנויות, רשתות ואתרים, ומשווקים בדרכים מסורתיות לצרכנים (פרסום, חנויות, צילומים וכו'). בטרמינל איקס, אחת המטרות האסטרטגיות הינה יצירת בידול מוצרי לחיזוק הנחשקות האופנתית של הפלטפורמה, הנתמכת ע"י מגוון שירותים מתקדמים וטובים לצרכן שמטרתם להביא לחווית האי-קומרס הטובה ביותר שניתן לקבל.
בטרמינל איקס הבינו כבר מזמן כי הערך המשמעותי לצרכן מגיע ממותגים ומוצרים אקסקלוסיביים שנמכרים אך ורק דרך הפלטפורמה, ועל כן, עיקר מאמצי החברה הינם בייצור מותגים ומוצרים שרק הם יכולים להציע. כדי לייצר את קווי המוצרים הללו נדרש סיפור שיווקי חדש.
לכן, לאחר ההבנה כי לחברה יש את היכולות לעיצוב וייצור אופנה מהירה, יכולות שיווק בערוצי הסושיאל ונחשקות גדולה להזמנה ושימוש בפלטפורמה, הוחלט להקים קפסולות אופנה ולייפסטייל הנמכרות אך ורק בטרמינל איקס תחת המותג TX COLLABS, בשיתוף עם 20 משפיעניות האופנה הגדולות במדינה, אשר מביאות לידי ביטוי את יכולות העיצוב, הייצור והמכירה של טרמינל איקס יחד עם האופי והאישיות של המשפיעניות שלקחו חלק בעיצוב המוצרים. בנוסף, החברה ייצרה מלאי מוגבל שנמכר במהירות תוך ימים, כדי לחזק את תחושת האקסקלוסיביות והנחשקות של טרמינל איקס וגם את תחושת ה-FOMO.
מנימוקי ועדת השיווק:
טרמינל איקס עקפה את יעדי המכירות למותג TX COLLABS בזכות המהלך השיווקי והם מכרו את מירב המלאים של כל קפסולת ייצור תוך מספר ימים בלבד. החברה הרחיבה את הפעילות מקפסולות מצומצמות לקולקציות ומותגים גדולים יותר. בנוסף, המהלך הגדיל את הכניסות לאתר החברה, הגביר את הנחשקות של טרמינל איקס בקרב הלקוחות ובקרב משפיעניות לעבוד עם החברה ולייצר שיתופי פעולה.