צביקה שווימר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יצרנית, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל ומיזוג מהמובילות בישראל, חתם על הסכם עם חברת "היכלי הספורט ת"א-יפו", המנהלת את אצטדיון בלומפילד המחודש למיתוג אזור מושבי השחקנים, החל מעונת המשחקים הקרובה ולתקופה של 3 שנים (עם אופציה להארכה לשלוש שנים נוספות).
במסגרת הסכם החסות שהיקפו נאמד בחצי מיליון שקלים, יוטבע השם והלוגו של אלקטרה על גבי 33 הכיסאות המרופדים של השחקנים ואנשי הצוות וכן על גבי גגוני הקירוי של הספסלים. השימוש במיתוג באצטדיון בלומפילד המחודש יהיה עם פתיחתו מחדש במהלך משחקיהן של שלוש הקבוצות הביתיות: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה תל אביב.
כעת, נכנסת אלקטרה לקבוצה של חברות ענק שבחרו להעניק את חסותן למושבי השחקנים באצטדיונים המובילים באירופה כדוגמת Santiago Bernabéu במדריד שם נותנת החסות היא חברת Audi שגם מעניקה את חסותה למושבי השחקנים ב- Allianz arena. נותנת חסות נוספת היא חברת שברולט שבחרה למתג את המושבים באצטדיוןOld Trafford של מנצ'סטר יונייטד וחברת התעופה Qatar Airways שהלוגו שלה מעטר את המושבים באצטדיון Camp nou בברצלונה.
מאור בנימיני, מנכ"ל היכלי הספורט ת"א-יפו: "אנו בחברת היכלי הספורט מתרגשים לקראת החזרה לבלומפילד לאחר ההשקעה חסרת התקדים של עיריית תל אביב יפו בחידושו ושדרוגו ולא חוסכים מאמצים בהכנות הנדרשות. אנחנו שמחים על השותפות עם חברת אלקטרה ועל ההיענות שקיימת למתן חסויות לאצטדיון דבר שיאפשר לנו לגייס את המשאבים הרבים שיידרשו כדי להעניק לקהל חווית צפייה איכותית וייחודית לאוהבי הכדורגל בעיר ובמדינה".
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אצטדיון בלומפילד המחודש הולך ומסתמן כאחד מהאצטדיונים המרשימים באזורנו והוא מתחבר בצורה מושלמת לערכי ליבה המזוהים עם אלקטרה: חדשנות, מובילות וישראליות. היה זה אך טבעי עבורנו כמותג מנצח להתחבר לאצטדיון בלומפילד על אחת כמה וכמה באופן המקורי שהוצע לנו. אין לי כל ספק כי שיתוף הפעולה יסייע בעדנו להגביר את החשיפה לחברת אלקטרה בכלל ולמוצרי החשמל של המותג בפרט בקרב קהל אוהדי הספורט".
הסכם זה מצטרף להסכם חסות שחתמה אלקטרה בתחילת השנה עם ההתאחדות לכדורגל במסגרתו היא מעניקה את חסותה לנבחרות ישראל בכדורגל (צעירה ובוגרת) בקמפיין מוקדמות יורו 2020 ובמשחקי מוקדמות מונדיאל 2022. כמו כן, החברה תמשיך גם העונה להעניק את חסותה לאיגוד השופטים לעונות 2019/20, כאשר לוגו אלקטרה מוצרי צריכה יופיע על גב חולצות השופטים במשחקי ליגת העל והלאומית, כמו גם במשחקי גביע המדינה.
בתוך כך, בחודשים הקרובים מתכננת חברת היכלי הספורט לגיוס חסויות נוספות לאצטדיון המחודש ולצאת במכרז חסות (ניימינג) ייעודי. לאור ההצלחה והתכונה הרבה במכרזים דומים במתקנים האחרים של החברה (היכל מנורה מבטחים והיכל קבוצת שלמה) – צפוי כי פרסום המכרז יעורר התעניינות רבה וייגשו אליו חברות מהגדולות במשק.