גלאי, שייסד
וניהל בארץ את הפעילות של Wolt הפך
אותה בתוך זמן קצר מחברה אנונימית עבור הציבור הישראלי, לכזו ששינתה את הרגלי
הצריכה בכל הנוגע למשלוחי אוכל בארץ. תחת ניהולו של גלאי, קבעהWolt סטנדרט חדש, התקשרה עם מספר רב של מסעדות, איפשרה ללקוחותיה
להתעדכן כל העת בססטוס ההזמנה, העמידה נציג שירות לקוחות בלייב מול
האפליקציה, וקיצרה את פרק הזמן לקבלת
הזמנה לכחצי שעה.
אפליקציית
Wolt הפינית להזמנת משלוחי אוכל, שפרצה לשוק
הישראלי בסוף שנת 2018, רשמה בתוך זמן קצר, זינוק אדיר ובתוך כמה חודשים מיום
כניסתה, חוללה מהפכה בסצנת המסעדנות בתל אביב. Woltפרצה
מחוץ לגבולות תל אביב ופועלת היום במספר גדול של ערים, וביניהן: רמת גן, גבעתיים,
רמת השרון, הרצליה, קריית אונו, ראשון לציון וערים נוספות.
לצד
הפיכת Wolt לספקית מערך משלוחים מובילה עבור מסעדות
רבות, יזמה Wolt
תפריטי פופ אפ משתנים ושיתופי פעולה עם חברות מובילות כגון, שטראוס ויוניליוור, עם
פרוץ משבר הקורונה, הפכה Woltלערוץ
הכנסות מרכזי עבור מסעדות- ערוץ שהיווה אחוז משמעותי מההכנסות.
גלאי כיהן בעבר
כראש תחום השיווק הגלובלי של חברת GETT
וכמנהל פיתוח עסקי של AIRBNB. לפני שנכנס לWOLT היה
מנכ״ל השלוחה הישראלית של חברת האופניים השיתופיים OFO.
בימים אלו, משמש גלאי כאחראי על פעילות
החברה ב-10 מדינות באירופה.
מנימוקי ועדת השיווק של האיגוד: השליח של WOLT עם החולצה הכחולה וקופסת המשלוח הצמודה, הפך לאחד מסמלי תקופת
הקורונה. WOLT הפכה לצינור החמצן
ולעתים אף למחולל ההכנסות היחיד של מאות מסעדות, ואילו הלקוח נהנה מקלות השימוש
באפליקציה, ממהירות תגובה, ומן האפשרות לעקוב כל העת אחרי שלבי הכנת ההזמנה שלו
ומיקומו של השליח ולא פחות חשוב – החברה אף העניקה עבודה קבועה ופרנסה לרבים,
שמצאו את עצמם ללא מקורות הכנסה בימי קורונה והפכה למרכיב חשוב וחיוני בנוף
האורבני הישראלי.