המקפיין הראשון של רשת הקוסמטיקה סאקרה עם
הפרזנטורית החדשה שלה, כוכבת הפופ אנה זק (19) יעלה החל ממחר (10 למאי)
בתקציב הנאמד ב 2.5 מיליון ₪.
מדובר בקמפיין ראשון בסדרה, לרגל השקת הקולקציות החדשות לקיץ 2021 של מוצרי
האיפור והטיפוח. מדובר בקמפיין 360 יצא תחת הסיסמא: wake up! We're more than make up – SACARA – לא רק איפור אלא מגוון
ומתן מענה איכותי בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית.
הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, שילוט חוצות ברחבי הארץ – בצמתים אסטרטגיים,
פרסוםבדיגיטל וברשתות החברתיות. בנוסף תערוך זק מפגשי מעריצות במספר סניפי דגל של הרשת.
לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את סדרות הטיפוח החדשות ומגוון הקטגוריות
בהן רשת סאקרה פועלת כמו כן לחזק את הקשר
בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת לראשונה עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי
ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".