אנרג'י יוצאת בקמפיין פרסום ראשון ל ENERGY חטיפי דגנים לילדים ונוער. עלות הקמפיין – 500 אלף דולר

אנני בירן, מנהלת השיווק של אנרג'י, הודיעה היום על השקת הקמפיין הפרסומי החדש. בירן מסרה כי, הקמפיין מציג סדרת חטיפים חדשה המתאימה לילדים ונוער. הסדרה כוללת שלושה טעמים: שוקולד, קורנפלקס ושחור לבן. הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יעלה ביום רביעי ה- 11/05/05 הקרוב, בערוצים 2, 10, 24 ו- MTV ויימשך כשבועיים.


כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות ענפה של קידום מכירות בנקודות המכירה.



הסרטון מציג חבורת נערים בסיטואציה של נסיעה על סקטבורד בטכניקה מיוחדת.


הקו המוביל את הקמפיין הוא האנרגיה הספורטיבית שחטיפי אנרג'י מעניקים לך.



אנרג'י מציגה בכניסה לקטגוריית הנוער והילדים את מסר הבריאות באמצעות הצגת אנרגיה ספורטיבית ופעילות ספורטיבית מהנה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג