חברת אסם יוצאת במהלך שיווקי לקידום מערך החטיפים של החברה. המהלך יכלול קמפיין למבצע הקיץ שהוציאה החברה תחת הסיסמה "כולם בשרוכים". במסגרת המבצע קונים מארזי חטיפים של אסם ומקבלים שרוכים מעוצבים במתנה.
ממשרד הפרסום נמסר כי הסרטון שנפתח בזוג נעלי סניקרס נטולות שרוכים, מציג מרדף משעשע בהשתתפות כמה זוגות נעליים אשר נסות על נפשן כאשר מאחוריהן משתרכים להם עשרות זוגות של שרוכים צבעוניים קופצניים. השרוכים, רצים בעקבות הנעליים ולאחר התרוצצות קצרה מצד לצד מצליחים ללכוד את הנעליים וכל אחד מהשרוכים בוחר לו נעל חביבה ונקשר אליה.
הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בהשקעה של כ-500,000 דולר
ויימשך במהלך חודש יולי בערוצים 2, 10 ו-24. כמו כן, יעלה קמפיין אינטרנט באתרי ילדים ובני נוער, המציג את מגוון השרוכים הנמצאים במארזי החטיפים.
קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטונוביץ'
מנהלות מותג: רויטל בקל,חגית שלו, גלי גולדשטיין – ברעם
פובליסיס אריאלי:
סמנכ"ל קריאטיב: גיא נתיב
מנהל קריאטיב- דוד אביטל
קופי- יוסי לוי
ארט – כרמון פלד
מפיקת משרד – שגיא אשכנזי
משנה למנכ"ל – מיכל צרפתי אפרת
מנהלת לקוחות- נועה לפציג
סופרוויזר – שי ורנר
תקציבאית – שירי גלזר