אסם מזהה פוטנציאל בתחום המוצרים דלי השומן, ולקראת הקיץ השיקה שני מוצרים חדשים: "קרוטונים לסלט 5% שומן", המשווקים במיכל פלסטיק שקוף בעל פקק מתברג לסגירה קלה ונוחה, ורוטב צ'ילי תפוז חדש בסדרת הלייט 5% שומן.
סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית, מסרה כי "לקראת הקיץ, תקופה שבה אנשים מקפידים לשמור על הגזרה ועל תזונה מאוזנת, אנו רואים חשיבות רבה בחידוש וגיוון מוצרים לקהל הצרכנים הנאמן שלנו, באמצעות השקת מוצרים שיעשירו את טעמי הסלט. שוק הלייט נמצא בצמיחה מתמדת – עם השקת המוצרים החדשים, ממשיכה אסם לבסס את מעמדה כמובילה בשוק זה".