אסם מצטרפת לגל התזונה הבריאה ומשיקה את טרנד ה- 100 קלוריות: מארז צ'יפסי Free

חברת אסם משיקה את חטיף ציפסי FREE באריזה ייחודית של 100 קלוריות בלבד. החטיף ישווק במארז ייחודי, דמוי רשת תפוחי אדמה.



השקת המארז בצורה של רשת תפוחי אדמה, באה לחדד ולהזכיר לצרכן כי צ'יפסי Free מכיל פחות שומן ופחות קלוריות מכל חטיף אחר ובנוסף גם עשוי מתפוח אדמה טבעי.



מארז צ'יפסי Free של אסם מושק מתוך מטרה להביא לחדשנות בתחום חטיפי הצ'יפס ולהמשיך ולפתח את נישת הבריאות והמוצרים מופחתי השומן. לדברי זהבה מרטנוביץ', מנהלת השיווק של חטיבת החטיפים באסם, השקת המארז החדש, עונה על צרכים של אוכלוסייה בעלת מודעות גבוהה, שאינה מוכנה לוותר על טעם הצ'יפס עם מוצר ובו 30% פחות שומן – ועכשיו בצריכה מדודה של 100 קלוריות לשקית".



מרטנוביץ' מציינת כי המוצר החדש הינו נציג ראשון של הטרנד העולמי המתפתח לצריכת 100 קלוריות בלבד ליחידות צריכה מוקטנות, בעלות ערכים תזונתיים מדודים.


אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר