אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"

אסם יוצאת, לראשונה בישראל, עם מהדורה מיוחדת של ביסלי בטעם חדש שלא נאמר מהו. בשוק קיימים היום שבעה סוגי ביסלי שכולם קרויים על שם הטעם: גריל, ברביקיו, בצל, פלאפל, פיצה, חריף ומקסיקני. הפעם, בצעד חסר תקדים, על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר ובמקומו יופיעו שלושה סימני שאלה: בטעם ???.



מדובר במהלך שיווקי, ראשון מסוגו בישראל, כאשר השקית אינה מסגירה את טעם המוצר והצרכן יכול לגלות מה קיבל רק לאחר שטעם את החטיף. כך נוצרת חווית לקוח המבוססת על מוטיב ההפתעה עבור לקוחות "נועזים" שלא יחששו להתנסות, מאחר וברור להם שמה שלא ייפול בחיקם, הביסלי יהיה טעים. באמצעות עמוד הפייסבוק של ביסלי, (שבו כבר היום חברים מעל 65,000 גולשים) מוזמנים הצרכנים לקבוע את שם המוצר. מדי שבוע יחולק אייפד מתנה לשם שהיה הכי אהוב על ידי קבוצת המשתמשים בעמוד.



ביסלי מהמותגים הוותיקים בישראל, הושק לראשונה בשנת 1970 בטעם גריל. כיום, ביסלי עם נתח שוק כמותי של כ- 15% כאשר הטעמים הנמכרים ביותר הם גריל וברביקיו.



לדברי רחלי ירקוני- גולדשטיין, מנהלת שיווק בחטיבת החטיפים באסם, "ביסלי הפך למותג כה מושרש בהוויה הישראלית שאנו מאמינים כי הצרכנים רוכשים לו אמון וירצו להתנסות בטעם המסתורי. עוד מוסיפה ירקוני-גולדשטיין כי מדובר בחוויית צריכה מיוחדת, בה הצרכן רוכש מוצר מבלי לדעת מראש מהו טעמו וזוכה ליהנות מאפקט ההפתעה.



ברחבי העולם נערך בשנים האחרונות, קיים מספר מצומצם של מהלכים דומים כדוגמת משקאות Anything ו- whatever– משקאות קלים, המשווקים בסינגפור, בשישה טעמים "סודיים" שאינם כתובים על פחית השתייה.



"ביסלי בטעם ???" יימכר באריזה מבודלת, צרה וארוכה, בשונה מאריזות הביסלי הרגילות.


מחיר מומלץ לצרכן: 4 ₪, משקל: 70 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובילות. כשרות: בד"ץ.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר