אסם-נסטלה מעלה קמפיין חדש ל- " NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס", בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

חברת אסם-נסטלה מעלה קמפיין חדש לקפה הפרימיום " NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס", בהשקעה של 3 מיליון ש"ח. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מק'אן אריקסון יעלה בערוצים 2, 10 וערוצי טלוויזיה רוסיים וימשך כשלושה שבועות.



סרטון הפרסומת החדש נפתח בסלון בית מפואר שכולו מבולגן והפוך בעקבות שוד שאירע במקום. לזירת השוד מגיע בלש כבן 40 שניכר עליו שהוא מקצוען אמיתי. הוא מדלג בין החפצים ומסמן לשוטרים שעימו מה לאסוף כראיות.


לפתע אחד השוטרים מצביע על ספל קפה שעדיין מהביל. הבלש מתקרב לבחון את האובייקט, מתכופף להריח את הקפה וברגע אחד שוכח את האיסור שנתן כי אין לגעת בראיות. הארומה העולה מן הקפה כובשת אותו והוא לא עומד בפיתוי ומתחיל לשתות מהספל עד שהוא מרוקן את כולו. לפתע הוא קולט: הוא שתה את הראייה היחידה שהייתה בזירת הפשע….


הסרט מסתיים בססמא המלווה את המותג מזה כמה שנים: "NESCAFE טייסטרס צ'ויס Is it really that good? "והבלש עונה: oh yea"!"



המותג "NESCAFE טייסטר'ס צ’וייס" הושק על-ידי אסם-נסטלה בישראל בשנת 1995 והפך מאז ועד היום, למותג המוביל בקטגורית הקפה הנמס המיובש בהקפאה– הקטגוריה האיכותית ביותר בתחום הקפה נמס, עם נתח שוק של כ-49% (נילסן, רבעון 1, 2005, כספי).

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים