חברת אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת המותג "טואלט דאק" – המוביל בקטגוריית הניקיון לאסלה ושירותים יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי להחדרת מוצר מהפכני "מברשת הפלא" – המעניקה פיתרון ייחודי ובלעדי לניקיון האסלה".
עם השקת המוצר החדש צופים ב"טואלט דאק" לגידול במכירות של כ- 30% עד סוף שנת 2006 .
היקף ההשקעה הכולל בהחדרת המוצר החדש לשוק עומד על כ- 8 ₪, כאשר מתוכם יוקצה לקמפיין רחב היקף הכולל סרטון טלויזיה, פרסום בעיתונות, פעילות BTL וקידום מכירות בנקודות המכירה. הקונספט /סלוגן שילווה את הפעילות הינו "הדרך החדשה לניקוי האסלה". סרט הפרסומת הינו אדפטציה לסרטון ההשקה העולמי ומתאר איך המברשת ה"מסורתית" לוכדת ומעבירה את החידקים מהאסלה למקום אחסונה וחוזר חלילה (איכס). עד אשר מופיע הברווז של טואלט דאק ומראה את מברשת הפלא בעלת ראשי מברשת חד פעמים, ומודיע: "זרקו את ראש המברשת לאסלה והיפטרו מהחידקים". משרד הפרסום הינו שמעוני פינקלשטיןFCB .
עד היום השיקה החברה בישראל מגוון רחב של מוצרי ניקיון איכותיים לאסלה ובכולם תפסה נתחי שוק מרשימים ומובילים האחרון שבהם היה הג'ל הפעיל לאסלה בו מובילה טואלט דאק את הסיגמנט עם 85% נתח שוק.
לראשונה מרחיבה אס.סי גו'נסון את המותג "טואלט דאק" עם כניסתה לתחום האביזרים לניקיון האסלה.
מברשת הפלא הינו פיתוח ראשון ויחיד מסוגו בעולם המבוסס על פטנט ייחודי של SCJ הרשום בעולם , ומהווה הצלחה מטאורית בארצות הברית, אנגליה, איטליה , צרפת וכו'.