חברת הטכנולוגיה אפלייד מטיריאלס עולה בקמפיין ארצי רחב היקף ויוצא דופן לגיוס עובדים. התחרות על עובדים מוכשרים בתחומי ההנדסה נמצאת בעליה חדה בשנים האחרונות, לאור גידול ניכר בביקוש לעובדים בעלי הכשרה וניסיון רלוונטיים. באפלייד מטיריאלס ישראל, הנמצאת בתנופה צמיחה משמעותית וכבר גייסה בשנההאחרונה כ- 300 עובדים חדשים, החליטו לשבור את הכללים המקובלים בתחום גיוס כח אדם ולצאת בקמפיין שיווקי ארצי לא שגרתי בהשקעה רחבת היקף.
בקמפיין אין ניסיון להתחנף למועמדים או לפתות אותם בפינוקים המאפיינים בדרך כלל את מגזר ההיי-טק. בחברה בחרו להדגיש דווקא את האתגר הרב בעבודההמאפיינת את פעילות אפלייד מטיריאלס בפיתוח וייצור של מכונות ומערכות טכנולוגיות מורכבות ביותר. מרבית התפקידים המוצעים כוללים, בין היתר, צורך בהבנה ושימוש במקצועות טכנולוגיים מגוונים מתחומי התוכנה, ההנדסה והמדעים המדויקים.
הסלוגנים שילוו את הקמפיין כוללים מושגים מעולם העבודה של חברות היי-טק וביטויים המסמלים, באופן מטאפורי, אתגר. בין הסלוגנים: "סיסמת כניסה למערכת:ספרטה", "יום גיבוש: איש הברזל", "רכב ליסינג: ג’יפ סופה". הסגיר המשותף – "לא אמרנו שיהיה קל – הגיע הזמן למשרה מאתגרת". הקמפיין יעלה בפריסה ארציתרחבה הכוללת עשרות שלטי חוצות בדגש על מרכזי הייטק מרכזיים ברחבי הארץ, עיתונות ארצית ודיגיטל וכן תשדירים ברדיו.
אפלייד מטיריאלס פונה למהנדסים ומדענים בעלי ניסיון מקצועי וניהולי עשיר כמו גם לעובדים בתחילתם דרכם עם מעט שנות ניסיון.
אפלייד מטיריאלס, הנסחרת בנאסד"ק, היא המובילה באספקת מערכות מולטידיסיפלינריות המשמשות בתהליך הייצור של כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. לאחרונה פרסמה החברה את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי שהיה הרבעון הטוב ביותר של החברה מאז היווסדה לפני 50 שנה עם הכנסות שיא של למעלה בסךשך כ- 3.74 מיליארד דולר, גידול של 33% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.