אפקט, מרכז ההתמחות CRM Dynamics, במטריקס, הטמיעה מערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט בפירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר שהינה מבין הפירמות הגדולות והמובילות בישראל ובעולם, בהיקף של מיליון שקל.
מערכת ה- CRM הותאמה לעולם התוכן של Deloitte בריטמן אלמגור זהר ותשמש את הפירמה לשם ניהול מרכזי של לקוחותיה, בששת סניפיה: תל אביב, רמת גן, חיפה, ירושלים, באר שבע ואילת. המערכת תשמש עובדים מקרב יחידות המטה והיחידות העסקיות בפירמה, ביניהם שותפים, מנהלים בכירים, יועצים, מנהלים זוטרים ורפרנטים בתחום השיווק וקשרי הלקוחות. תפקידה של המערכת לסייע להם וללוות את התהליך מול הלקוח החל משלב הליד, דרך תהליך המכירה ולאורך ההתנהלות השוטפת מולו.
במערכת החדשה יושמו המודולים הבאים: מודול לקוחות, מודול מכירות, מודול שיווק ומודול ניהול קמפיינים, ומטרתה לרכז את כלל הנתונים הנוגעים לקשרי לקוחות במערכת אחת ומלוכדת. כמו כן, המערכת תאפשר לתעד בצורה מסודרת את כל תהליכי המכירה בפירמה, תתמוך בפעילות השיווקית של דיוור והפצת מידע ללקוחות, תתמוך בתהליכי הפקת דוחות ושאילתות ותקנה למשתמשים כלים לבקרה, משוב וניתוח נתונים.
מערכת CRM Dynamics התממשקה למערכת ה- ERP של הפירמה, מסוג Priority על מנת לאפשר רציפות והמשכיות בתהליכי העבודה הקיימים מול לקוחות המשרד אשר מתחילים על פי רוב בתהליך מכירה ב- CRM ומסתיימים בהקמת פרויקט ושיבוץ כוח אדם ב-ERP.
לדברי, עדי לוי פאר מנהלת קשרי לקוחות ב- Deloitte בריטמן אלמגור זהר: "אנו מלאי ציפיות מן המערכת החדשה שהוטמעה ע"י אפקט, המערכת מאפשרת לנו להתוות תהליך עבודה אחיד המקל על מלאכת הניהול, הבקרה וניתוח הנתונים בהם אנו מעוניינים. הסנכרון והשקיפות שנוצרו בארגון, באמצעות CRM Dynamics מגבירים את הדיאלוג בין הגורמים השונים ביחידות העסקיות של הפירמה ותורמים רבות לניהול ותיעול המשאבים שלנו".
אייל שיף מנהל מערכות המידע של Deloitte בריטמן אלמגור זהר מוסיף כי "הממשק המצויין בין מערכת ה-Priority ומערכת ה- Dynamics CRM תרם משמעותית במיכון תהליך העבודה והעברת המידע בין המנהלים האחראים על המכירה, מחלקת הנהלת חשבונות והמחלקות המקצועיות תוך שמירה על שלמות המידע ואחידותו. הקשר ההדוק בין המערכות מאפשר לנו להציג מידע משולב משתי המערכות בשקיפות מלאה למשתמש".
לדברי, איתן חתם, סמנכ"ל תפעול ופרויקטים באפקט: "אנו שמחים להיות בין הראשונים בעולם שמיישמים מערכת CRM Dynamics בפירמה העוסקת בתחומי ראיית חשבון, מסים וייעוץ, שהינה מן המובילות בישראל ובעולם. המערכת נועדה לתת לעובדי הפירמה בכל הדרגים תמונת לקוח מקיפה, החוסכת שעות יקרות של איסוף מידע ממערכות שונות עליהן עבדו בעבר במקביל. שיטת עבודה זו מאפשרת למנף הזדמנויות עסקיות".