אקסנצ'ר מרחיבה את שירותי השיווק והנתונים -רוכשת את Media Audits

אקסנצ'ר חברת הייעוץ העסקי והשירותים הטכנולוגיים הגלובלית, מתכוונת להרחיב את מחלקת שירותי השיווק שלה באמצעות הרכישה של חברת Media Audits, מובילה בתחום מדידת ההחזר על השקעה בפרסום. הרכישה, אשר כפופה לאישורים רגולאטורים, צפויה להיסגר בחודש הקרוב.



עם הרכישה, מחלקת שירותי השיווק של אקסנצ'ר תכלול יותר מ- 200 מומחים המספקים ללקוחות טווח רחב של שירותים המסייעים להם למדוד להעריך ולייעל את השיווק והשקעות שלהם במדיה ברחבי העולם.



ג'פרי מריהו, המנהל את מחלקת ה- Marketing Sciences של אקסנצ'ר: "עם ההתווספות האנשים, הנכסים והמתודולוגיות של Media Audits, אקסנצ'ר תוצב בעמדה טובה יותר לסייע ללקוחותיה לנהל באופן אפקטיבי יותר את הוצאות השיווק. החלוקה של ערוצי התקשורת הפכה את ההגעה לקהלים שונים קשה ויקרה יותר. מחלקת שירותי השיווק המורחבת שלנו תציע שירותים גלובליים איתנים ללקוחות המעוניינים להאיץ את הגידול ולהבטיח יותר שקיפות בהשקעות השיווק שהם מבצעים".



אנליסטים בתעשייה צופים שעד שנת 2008, בין 40% ל- 60% מהמשווקים ישתמשו בכלי ניתוח על מנת לסייע להם בשיפור תוכניות השיווק שלהם ולהבטיח החזר על ההשקעה. מחלקת שירותי השיווק של אקסנצ'ר עורכת את משאבי הארגון על מנת לתפוס את שוק צומח זה.



הרכישה של Media Audits, שלקוחותיה הם בין המפרסמים הגדולים בתעשיות השונות, יאפשר לאקסנצ'ר להציע שירותי שיווק ואופטימיזציית מדיה המאפשרת למשווקים לעקוב אחר ההשקעה שלהם, כמו גם מעקב אחר מאמצי השיווק של המתחרים שלהם, על בסיס חודשי עם גישה נוחה ותפעול פשוט באמצעות האינטרנט.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס