חברת "אראן אלקטרוניקס" תקיים ביום ד' ה- 21/7/10, במרכז לא"י יפה, גני יהושע ת"א, יום עיון בנושא שילוט דיגיטלי למנהלים בכירים ואנשי שיווק ופרסום.
בשנים האחרונות השילוט הדיגיטאלי תופס נפח שוק גדול יותר ויותר על חשבון שילוט הדפוס המסורתי. הטכנולוגיות העכשוויות משמשות להעברת מסרים ממוקדים ודינאמיים לקידום מותג, לעיצוב אווירה ולהגדלת מכירות.
דייויד סינגר, מנכ"ל אראן: "אנחנו מאמינים גדולים באפקטיביות השילוט הדיגיטלי ולכן שמנו לנו למטרה לרתום את הידע והניסיון הרב שצברנו בתחום הוידאו המקצועי לטובת הבאת טכנולוגיות שיווק חדשות לשוק הישראלי בצורת פתרון כולל ואיכותי".
מר סינגר יפתח את יום העיון בהרצאתו "מהו השילוט הדיגיטאלי ואיך למקסם רווחיות באמצעותו?". בהמשך יום העיון תוצג טכנולוגיה חדשה המאפשרת זיהוי ופענוח מין וגיל של הצופה במסך ויודעת לספור את כמות האנשים שעברו מולו בפרק זמן מוגדר. טכנולוגיה זו פותחה ע"י חברת סמסונג ומהווה כלי עזר חשוב בתכנון מסע פרסום .
כמו כן יציג מר ניקולס לודמר, מנהל המכירות האזורי של חברת האריס (Harris), את פתרונות החומרה והתוכנה אשר פותחו ע"י החברה בתחום השילוט הדיגיטאלי כגון תוכנה המאפשרת ניהול ותכנון זמני פרסום בהתאם לתקציב קבוע מראש כאשר בסוף החודש התוכנה מנפיקה דיווח חשבון מפורט ללקוח .