ארבעה תהליכים אוטומטיים שישדרגו את הפעילות שלכם כבעלי עסקים

דמיינו לרגעשאתם
כלקוחות עדיין רק מתעניינים בשירות מסוים, וכבר אתם מקבלים את החוויה המושלמת
מהמותג או העסק החביב עליכם, נחשפים למסרים שמדברים בדיוק עליכם, וגורמים לכם
להרגיש שמישהו חשב עליכם אישית – עד שאתם פשוט רוצים לקנות ממנו שוב ושוב
.


זוכרים מקרה שבו נחשפתם לשירות חדש וקיבלתם מהעסק מסרים (בדיוור, בסמס, בוואטס אפ,
בפייסבוק) והרגשתם שהתוכן מדויק ומתאם את הסיפור שלכם?

לפלא הזה קוראים – אוטומציה.

מה זו אוטומציה?

התפקיד של האוטומציה בפעילות העסק היא
לייצר חוויה אולטימטיבית אותה תרצו להעניק למתעניינים, ללקוחות שרכשו ואפילו לאלו
שהתחרטו במהלך תהליך הקנייה. תפקידה לגרום לכך שכל התהליך הזה ייעשה ללא מגע יד
אדם, באופן אוטומטי שירגיש ללקוחות שלכם הכי אישי בעולם. הייחודיות של בניית
אוטומציה חכמה ואפקטיבית היא לבנות סטנדרט אחיד למסרים השיווקיים, כך שהלקוח
ה10000 ירגיש מיוחד בדיוק כמו הראשון, ואילו היכולת שלכם לטפל בכל הלידים שנכנסים
באופן שוטף לעסק – תהיה בלתי מוגבלת, מהסיבה הפשוטה: הכל אוטומטי
.

ארבעה תהליכים אוטומטיים שישדרגו את
הפעילות שלכם כבעלי עסקים:

1.
אוטומציה
של סינון פניות לא רלוונטיות

עסקים שמשווקים בדיגיטל נתקלים בתופעה של
קליטת לידים לא רלוונטיים לעסק.
לא לידים "קרים" אלא לגמרי – לא מדוייקים שמצריכים משאבים מבוזבזים של
העסקת איש מכירות או המשאב הקריטי של בעל העסק – משאב הזמן – כדי לחזור לאותם
לידים שהשאירו פרטי יצירת קשר.

אוטומציה שפועלת לסינון אותם לידים באמצעות
שאלות הכוונה – מסננת משמעותית את הפניות הלא רלוונטיות לעסק ומשאירה את
הרלוונטיים יותר

2. אוטומציה
של תזכורת לפני שיחה
האוטומציה שולחת תזכורת שעה לפני השיחה במייל
וגם בסמס, ואם זאת שיחה בזום מצורף לתזכורת קישור לחדר הפגישה.

3. חידוש מנוי ללקוחות – במסלול של מנוי
חודשי / שנתי מתחדש
האוטומציה בודקת אם בוצע חידוש רכישה – ושולחת
תזכורת לחידוש מנוי בתשלום.

* לאחר כמה ימים בעל המנוי יקבל מייל
תזכורת בשילוב סמס.

* שלושה ימים לפני סיום התוקף, במידה ולא
חודש המנוי, האוטומציה שולחת התראת מנהל. ואז הוא יכול להחליט איך ירצה להתקדם עם
אותו לקוח

* אם הלקוח חידש את המנוי,
האוטומציה תעדכן את פרטי איש הקשר שלו במערכת ותוסיף שנה לתאריך החידוש, כדי
שהתהליך יתחיל מחדש בשנה הבאה, וכמובן – תשלח עדכון גם למנהל על ביצוע חידוש.

4. אוטומציה ששולחת מסרים מדויקים ללקוחות בהתאם
לסקרים שהשיבו עליהם
עסקים שעובדים עם רשימות תפוצה, יכולים להיעזר
בסקרים כדי לדייק את השירותים והתכני שהקהילה שלהם צורכת ולשלוח להם ניוזלטרים
מותאמים באמצעות אוטומציה מותאמת לפי סקרי דעת הקהל שביצענו במהלך הזמן

איך נדע אם זה השלב המדויק להוספת תהליכי אוטומציה בעסק?
אוטומציה לא נבנית כי "בא לי לבנות
אוטומציה בעסק", זה תמיד מגיע מתוך צורך. למשל את האוטומציה שרואים בתרשים בניתי
אצלי רק כשהשירות התפתח עם הזמן, התווספו עוד כלים ושירותים – והיה לי חשוב שכל
לקוח יקבל מענה מדויק לצורך שלו.

לכן חשוב לא לעבוד בצורה אחידה עם כל הלקוחות
בעסק, ולבנות אוטומציה שמיועדת לכל לקוח בהתאם לצורך שלו.

———-
הכותב – אסף אפשטין, בונה תהליכי אוטומציה
לעסקים

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח