ארז מיטל מונה לסמנ"כל קריאייטיב ב "לעומק התודעה" – פרסום ושיווק לצעירים
מיטל, 37, סיים את עבודתו כסמנכ"ל קריאייטיב בחברת הפרסום JWT ISRAEL, לאחר 6 שנים בחברה.
לפני כן, עבד מיטל כ-4 שנים כקופירייטר בכיר ב"שלמור אבנון עמיחי" .
לדברי מיטל: "לאחר 6 שנים ב-JWT ISRAEL החלטתי לחפש אתגרים חדשים בענף. אני מאושר להצטרף היום לנבחרת המנצחת של "לעומק התודעה", משרד צעיר ודינמי שצמח בצורה מטורפת בשנים האחרונות. אני בטוח שיחד נמשיך למנף את הפוטנציאל העצום של "לעומק התודעה" ונהפוך בשנים הקרובות לשחקן משמעותי בענף הפרסום בישראל"
בין הקמפיינים עליהם חתום מיטל: המיתוג מחדש של מחלבת טרה "הכל מתחיל בחלב מצוין" (עם מנשה נוי), "עולם של כרישים" לסובארו B4, "מאוחדת מיוחדת" לקופת חולים מאוחדת, "אווירה מושלמת בבית" למזגני אלקטרה, "לא קונים חתול בשק" להראל גמל, "אין כמו הטעם של האהבה הראשונה" לפריגת סחוט ועוד. מבין הקמפיינים עליו חתום משלמור – "החיים לא תמיד הוגנים" של ביטוח ישיר, קמפיין "הוט ווטר, סמול גלאס" לקפה טורקי עלית, וכמו כן קמפיינים לאמריקן אקספרס, תפוצ'יפס, צ'יטוס, אלוני, ועוד.
זיו פופלבסקי מנכ"ל ובעלים משותף: "אנחנו גאים על הצטרפותו של ארז לחברתנו, אנחנו בטוחים שעם הניסיון הרב של ארז ועם הרוח הצעירה ופורצת הדרך של חברתנו נמשיך להתחזק ולבסס את מעמדנו כשחקן חשוב בענף."