אשת השיווק של אוגוסט: טמירה ירדני, מבעלי טדי הפקות

איגוד המפרסמים בחר בטמירה ירדני, הבעלים של חברת טדי הפקות (יחד עם בעלה דודו),כאשת השיווק של אוגוסט.



טמירה ירדני היא האשה שמאחורי תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד", אשר בעונה הנוכחית שלה, השלישית במספר, הגיעה לרייטינג ממוצע של 24.3% – וזאת מבלי לקחת בחשבון את הגמר וחצי הגמר. 550 אלף איש צפו בה.



ירדני החלה את דרכה כזמרת ובהמשך, במסגרת טדי הפקות, הפיקה אומנים בתחום המוזיקה – יהודית רביץ (שהיא גילתה אותה, סי היימן, יגאל בשן, קורין אלאל, יהודה פוליקר, עוזי חיטמן ז"ל ועוד. בקריירה שלה גם להקות (תיסלם, בנזין, פורטרט, היהודים), הצגות ילדים ומופעי בידור.



פריצת הדרך הגדולה שלה היתה, ללא ספק, הקומדי סטור, מופע במה שהפך לתוכנית טלוויזיה עם רייטינג אדיר, כשבמרכזו צביקה הדר, גם הוא תגלית של טמירה ירדני.



"אם יש לך מותג" היא אומרת "אתה יכול למתוח אותו להרבה כיוונים. כוכב נולד, למשל, התחילה כתוכנית טלוויזיה, הפכנו אותה למופע במה ואחר כך לקחנו את הכוכבים ובנינו סביבם דרמה יומית – השיר שלנו, ובעקבותיה תקליטים והופעות וכו'."



נתוני כוכב נולד 2 מציגים 1.5 מיליון צופים בגמר, 7.5 מיליון הצבעות, ומשהו מוחשי יותר – 3.5 מיליון דולר הכנסות ל"קשת".

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים