אתר ההשוואות "KAMA" משיק תחום תיירות חדש שישווה בין החופשות המוצעות בעולם

בשנים האחרונות, הצרכן הישראלי הפך ליותר "משכיל" בכל הקשור לקניות מוצרים. הוא מסתובב, בודק, משווה מחירים ורק לאחר מכן מחליט לקנות. בסקר שנערך עבור אתר ההשוואות "KAMA" עולה כי כ70% מהציבור בישראל משווה מחירים באינטרנט לפני שהם מחליטים לקנות את המוצר.



אתר השוואות המחירים "KAMA" מקבוצת וואלה ויד2 החליט להרחיב את מעגל השוואות המחירים שהיו עד עתה בעיקר מוצרי צריכה ומוצרים פיזיים , והשיק את קטגוריית התיירות בשת"פ עם אתר התיירות "טרווליסט".



אז איך משווים חופשה? החיפוש הוא זהה לחלוטין כמו לכל מוצר, וגם הוא מחולק לתת קטגוריות שימצאו לך את החופשה המושלמת שחלמת עליה.



בקטגוריית התיירות יוצגו פרמטרים שונים בהם אפשר יהיה לאתר בקלות את החופשה לפי בחירת הגולשים ולהזמינה באופן מיידי. קטגוריות חיפוש והשוואה בין חופשות פרושות באופן ברור וקל לשימוש. למשל גולש שיודע מראש את סכום הכסף שברשותו יכול להיכנס לחיפוש חופשות לפי מחיר, ואז להחליט איפה הדיל הטוב והזול ביותר עבורו שעומד ביעדים הכספיים שהציב לעצמו. גולש שיודע לאן פניו מועדות, פשוט יקליק את היעד אליו הוא חפץ ויקבל תת קטגוריות שיציעו לו את כל הדילים הקיימים ליעד זה.



יתרון נוסף וחשוב הוא שברגע שמצאת את החופשה החלומית שלך, אין צורך להתחיל להתקשר לסוכן או לחפש את אתר האינטרנט שלו, דרך אתר "KAMA" תהיה הפנייה ישירה לאתר האינטרנט לרכישת המוצר.



מתן גוטר מנכ"ל אתר "KAMA", " למרות נתוני משרד התיירות לפיהם כמיליון ישראלים נוסעים לחופשות במהלך השנה, רוב הישראלים קונים חופשות ששמעו עליהן מחברים או ע"י סוכן הנסיעות מבלי לבדוק האם יש דילים דומים זולים יותר. אנחנו בKAMA החלטנו ליצור מנגנון שיקל על הצרכן למציאת חופשה המתאימה לו כשהמטרה הסופית היא ליצור תחרות בין החברות שבסופה מחירי החופשות יהיו זולים יותר."



לקטגורית התיירות של אתר "KAMA" לחצו כאן

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת