לאחר שהשיק את הקונספט "לא משלמים לפני שמודדים", אתר הנעלים STEP IN מקבוצת בריל מתרחב לקטגוריות חדשות. בנוסף ל-40 מותגי ההנעלה ישווק לראשונה גם מותגי ביגוד לכל המשפחה. בשלב הראשון ישווקו המותגים: לי קופר וסולוג.
לפני כחצי שנה השיקה קבוצת בריל את אתר הנעליים תחת השם: STEPIN, המאגד תחתיו 150 נקודות מכירה של מותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים, עם למעלה מ 1,500 דגמים בקטגוריות שונות. השבוע ישיק האתר גם מותגי אופנה לנשים, גברים וילדים, הראשונים מבניהם הוא מותג האופנה הבינלאומי "לי קופר" ומותג אופנת הילדים סולוג.
האתר יכלול באופן קבוע מבצעים, הטבות והנחות משמעותיות למותגי האופנה לי קופר וסולוג. בנוסף, באתר יהיה ניתן למצוא קולקציות מעונות קודמות ופריטים ייחודים שלא ניתן להשיג בחנויות הרשת.
השירות החדש מאפשר ללקוח 72 שעות בהם יוכל למדוד ולבחור את הפריטים ולהחליט מה מתאים לו ומה לא. תהליך ההחזרה פשוט ומתבצע באמצעות לחיצה על לינק אשר נשלח ללקוח ב SMS, מסמנים את הפריטים שרוצים להחזיר ובוחרים בשיטת ההחזרה: איסוף על ידי שליח או החזרה באמצעות אחת מ- 150 נקודות מכירה בפריסה ארצית מלאה – מרגע סימון המוצרים להחזרה, יש ללקוח עוד 48 שעות נוספות עד הביצוע הפיזי של ההחזרה ( על ידי שליח/ באמצעות אחד הסניפים), והחיוב יתבצע רק על הפריטים שהלקוח מעוניין להשאיר אצלו
"לאתר החדש של בריל יש מספר יתרונות בולטים" אומר דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל" העיקרי הוא מענה על שני חסמים מאוד נפוצים של הצרכן הישראלי, הראשון הוא הפחד להזמין מהאינטרנט לשלם מראש טרם בדקנו את המוצר כמו בחנות הפיזית, ואז לקבל פריט שלא מתאים לנו , והשני הוא הפרוצדורה בהחזרת הפריטים שלצערנו במקרים רבים מסורבלת ומצריכה מהלקוח זמן וטרחה. באמצעות השירות החדש האתר מציע את האפשרות לשלם רק אחרי שמודדים ,עם תהליך החזרה פשוט ונוח ללא התערבות שרות לקוחות ולא מטריחה את הלקוח".