מהפכה בעולם הצרכנות הישראלי: Breaker.co.il אתר חדש בעל אג'נדה חברתית, מציע חנות וירטואלית לממכר מוצרי פארם, שיגיעו עד בית הלקוח, במחירים נמוכים משמעותית מהמקובל בשוק הישראלי. החנות הוירטואלית Breaker מציעה מגוון מוצרי צריכה וטיפוח איכותיים במחירים הוגנים, במטרה להוזיל את המחירים לצרכן, מבלי להתפשר על האיכות.
מטרת האתר היא לשנות את כללי המשחק בשוק הישראלי, על ידי קביעת מחירים קבועים ונמוכים לאורך כל השנה, ללא צורך במבצעים. האתר כולל קטגוריות מוצרים שונות, יצירת רשימת קניות אישית; טבלאת השוואות מתעדכנת בין מחירי האתר לרשתות שיווק שונות בהן רמי לוי, סופרפארם, bela, דראגסטור, מדי-לינק, שופרסל ועוד .
האתר כולל קטגוריות גילוח, דאורדורנטים, היגיינת פה, היגיינה נשית, מוצרי ד"ר פישר ומוצרי Balloons. בקרוב יצטרפו לאתר קטגוריות מוצרים נוספות בתחום הטואלטיקה- שוק השמפו והמרכככים, סבונים ומוצרי ניקיון לבית.
הרעיון להקמת האתר עלה בעקבות צורך כלכלי אמיתי של מפעילי האתר, סטודנטים, אשר בדומה לכולנו, נאלצים לרכוש מוצרים בסיסיים בעלויות גבוהות מאוד. באתר עובדים רק עם היבואנים המורשים ורק עם מוצרים מקוריים בלבד, ללא יבוא מקביל. הסיבה למחיר הנמוך פשוטה מאוד – רווח הוגן. מפעילי האתר עובדים עם ספקים מורשים בלבד ובוחרים אך ורק את המוצרים האיכותיים ביותר, בהם משתמשים בעצמם.
מפעילי האתר שמים דגש על שינוי הגישה כלפי הלקוח, שינוי שיתבטא במחירי מוצר ומשלוח נמוכים יותר, תוך הבנה שהלקוח אינו מעוניין לבזבז את זמנו בהמתנה לחבילה בדואר. האתר מציע משלוח מהיר עם שליח עד הבית בעלות של 9 ₪ בלבד, גם כאן מחיר נמוך מאוד ביחס למחירי המשלוחים הנהוגים.
בעלי האתר אינם מסתפקים במחירי שוברי השוק אותם הם מציעים אלא מרחיבים את האג'נדה החברתית באמצעות תרומה של שקל אחד, על כל קניה- למשל הוסטל "בית עופרים" מקבוצת "א.של פרויקטים"
רומן שבצ'וק מבעלי האתר:" אנו גאים להשיק את Breaker שמציע מותגים מובילים במחירים הוגנים. מדובר בעסק שלא עושק את הציבור ומציג גישה צרכנית חדשה, אליה יכול כלל הציבור בישראל להתחבר- תקווה! . אנו מתחייבים כי ככל שיותר צרכנים יקנו דרך האתר- מחירי המוצרים ירדו"
ודים ציון מבעלי האתר: "נמאס לנו שכולם רק מוחים על המציאות הקשה אבל אף אחד לא באמת עושה משהו בנידון, ומי שכן מנסה בסוף מקדם את עצמו על חשבון טובת הציבור. רצינו להקים עסק הוגן שפועל לפי העיקרון שאנחנו מאמינים בו: 'נאה דורש נאה מקיים' ונשבענו שנתייחס ללקוחות שלנו בצורה שאנחנו היינו רוצים שבתי עסק יתייחסו אלינו".