שוק החתונות בעולם מגלגל מדי שנה כ-71 מיליארד דולר, כשבישראל מגלגל שוק זה כמיליארד דולר. בכל שנה מתקיימות בישראל כ-40 אלף חתונות, ו-1,000 מתוכן הן של יהודים מרחבי העולם אשר מגיעים להתחתן בישראל.
בעלי אתר HOOPA זיהו את הפוטנציאל העסקי הטמון בשוק זה ובמשך תקופה ארוכה עמלו על שדרוג האתר, על מנת להתאים אותו לקריטריונים בינלאומיים. כיום פועל האתר בארבע שפות ומציע מידע עשיר ומקיף על חתונות, לרבות מערכת צפייה המאפשרת לערוך סיור ווירטואלי בעשרות אולמות אירועים, מידע על אלפי עסקים כגון: גני אירועים, מוזיקה לאירעים, מעצבי שמלות כלה, מעצבי תסרוקות כלה, צלמים, מאפרים, מפיקי אירועים ועוד ועוד. בנוסף, מציע אתר HOOPA מידע מגוון על טרנדים בעולם מתחום החתונות, לצד כתבות מקומיות.
לרגל הפיכתו של האתר לבינלאומי, הוחלט לצאת בקמפיין בישראל הכולל שלטי חוצות וקמפיין ברשת האינטרנט, בעלות כוללת של כחצי מיליון שקל. בעוד מספר חודשים יוחל בקמפיין מאסיבי באנגליה ובצרפת בקרב הקהילה היהודית.
מנכ"ל אתר חופה, מעוז שפירא: "המידע העשיר שמוצע באתר HOOPA מאפשר ליהודים מחו"ל לארגן חתונה בישראל כמיטב המסורת. האתר קל ונוח לתפעול ומציע תחת קורת גג אחת את כל מה שדרוש לארגון חתונה בישראל". כתובת האתר: www.hoopa.com