אתר הלוחות Winwin.co.il מבית ידיעות אחרונות מודיע היום ב על השקת ה"גרסה הישראלית" של אתר הענק והבינלאומי- Deal Extreme באופן בלעדי. מדובר בצעד ראשון בעולם של דיל אקסטרים להשתמש בשותף מקומי לצורך הרחבת פעילותה העסקית.
דיל אקסטרים היא "חנות וירטואלית" ענקית המציעה למכירה מגוון עצום של יותר מ-60,000 מוצרים שונים מתחום האלקטרוניקה והגאדג'טים והפכה בשנתיים האחרונות ללהיט ענק בקרב חובבי הקניות באינטרנט. ע"פ נתוני דיל אקסטרים: נכון להיום עומד קצב המכירות השנתי של דיל אקסטרים בישראל על כ- 7 מיליון דולר עם טראפיק של כ- 600,000 יוניקים (גולשים שונים) בכל חודש.
דיל אקסטרים מציע למכירה מבחר עצום של גאדג'טים ומוצרים במחירים זולים ביותר ומאפשר לגולשים להזמין את אותם מוצרים מכל נקודה בעולם בצורה פשוטה ובטוחה, והמשלוח הוא חינמי לחלוטין
"זוהי הפעם הראשונה שאנו יוצרים שיתוף פעולה מהסוג הזה וחוברים לגוף גדול כל כך ובינלאומי. אין לי שום ספק שה"עלייה" של דיל אקסטרים לישראל והפיכתו לאתר בשפה העברית תשנה את הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי באינטרנט", אומר יובל אטד, מנכ"ל לוח Winwin.
ע"פ דו"ח שהוציאה לפני מספר חודשים חברת הייעוץ "מקינזי" מסתבר כי מצבה של כלכלת האינטרנט הישראלית טובה באופן כללי, אך אם מנכים את השפעתו של מגזר ההיי-טק, כלכלת האינטרנט הישראלית מפגרת אחרי העולם.
במקינזי אופטימיים לגבי פוטנציאל הצמיחה של התחום: "פוטנציאל התרומה של האינטרנט לכלכלת ישראל טרם מוצה אך אנחנו כן מתחילים לראות תזוזה מסוימת. ישנה צריכה הולכת וגדלה של מוצרים ברשת בישראל, כמו תוכן דיגיטלי, בידור וקופונים. "אנשים רואים שיותר נוח דרך האינטרנט, והמודעות של הצרכנים לקניות ברשת הולכת וגדלה" אומר דניאל עמינצח, שערך את המחקר מטעם מקינזי.
רוג'ר לאו, נשיא "דיל אקסטרים" העולמי: דיל אקסטרים הוא אחד מהאתרים הגדולים והמובילים בעולם לקניות באמצעות האינטרנט. מדינת ישראל היא אחת מבין עשרת השווקים המרכזיים והחשובים לנו. בחרנו לראשונה בעולם ליצור שת"פ עם גוף מקומי כגון לוח Winwin בשל הפופולאריות של האתר, כמות הגולשים הגבוהה שיש באתר וכן בשל תחום העיסוק של Winwin שהינו קרוב מאוד לתחום עיסוקנו- קנייה ומכירה ONLINE.
שיתוף הפעולה המעניין עם אתר לוחות מוביל כמו לוח Winwin נובע מהצורך להנגיש את דיל אקסטרים לקהל הגולשים הישראלי בשפה העברית באופן פשוט ונוח. באמצעות האתר המתורגם יוכלו מעתה לרכוש מוצרים מדיל אקסטרים גם אנשים שלא שולטים בשפה האנגלית ועד היום התקשו להבין איך לבצע רכישה באתר.
בלוח WInwin מבקרים מדי יום ע"פ "גוגל טרנדס" למעלה מ- 250,000 גולשים שונים.
הלוח ביצע בשנה האחרונה קפיצה מטאורית ב"טראפיק" זאת לאור מהלך המיתוג מחדש של הלוח, השקת מדורים וזירות חדשות כמו: מחירוני הדירות והשיפוצים, מדור "בעל הבית", שת"פים מעניינים וקידום האתר באתרים ישראלים שונים ובראשם אתר Ynet.