א.ל.מ מכריזה על מדיניות של הקטנת תקציבי הפרסום לטובת הגדלת תקציב המתנות וההטבות לצרכנים

במסגרת מדיניות הגדלת תקציב ההנחות והמתנות, תקצה הרשת כ-1 מיליון ₪ לתקציב מתנות והנחות ללקוחותיה עד סוף השנה. הרשת גם הכריזה על קרנבל החשמל, אירוע מכירות מוצרי החשמל, עם הנחות ענק של עד 50% ברכישת מותגי החשמל המובילים בעולם. במסגרת הקרנבל החשמל יירד מחיר הפלסמה 42 אינץ', לראשונה בישראל, מתחת לגבול ה-10,000 שקל.




במסגרת הקרנבל החשמל, שיתפרס על שטח של כ-1,800 מ"ר, מציעה רשת א.ל.מ מגוון רחב מאד של מאות מוצרים חדשים, עודפי מלאי ומוצרים מתצוגות ותערוכות בהנחות גדולות ובמחירים אטרקטיביים. לדוגמה: עד 50% הנחה על מוצרים מתצוגה, עד 50% על מזגנים ממחירון, עד 40% ברכישת מוצרי חשמל קטנים, עד 31% הנחה ברכישת מכונות כביסה, עד 25% הנחה על תנורים ועד 2,000 ₪ זיכוי על מקרר ישן בטרייד אין על מקררים.



צביקה אהרונוביץ, מנכ"ל רשת א.ל.מ: "קרנבל החשמל הוא חגיגית מוצרי החשמל הגדולה בישראל ופתוחה בפני כולם. מדובר בהזדמנות לרכישת מוצרי חשמל בהנחות ענק של עד 50% על כלל המותגים: חדשים סוג א', עודפי מלאי ומוצרים מתערוכות. כחלק מהפעילות, החלטנו להוריד כ-1 מיליון ₪ מתקציב הפרסום לטובת הנחות ומתנות ללקוחות במסגרת פעילותינו עד סוף השנה. יחד עם זאת, צפי המכירות שלנו לקרנבל נאמד בכ-12 מיליון ₪".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס