שנת 2020 הציבה בפני העולם אתגרים מורכבים, אחד מיני
רבים הוא להתרגל לשגרה חדשה של עבודה
מהבית וריחוק חברתי. ההסתגלות לקשיים החדשים בארגונים הייתה לא פשוטה ומנהלי
מערכות במידע בחברות השונות היו צריכים להציג פתרונות בזמן קצר. בשבוע שעבר נערכה
תחרות מצטייני המחשוב של אנשים
ומחשבים, השנה התחרות נערכה לאחר שנת משבר מאתגרת וראשונה מסוגה.
אבי בר זכאי, סמנכ"ל אגף טכנולוגיות
מערכות מידע בשלמה ביטוח זכה בתעודת
הצטיינות במסגרתIT Awards 2021 –
תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2020 של אנשים ומחשבים בקטגוריית "מנמ"רים כמודלים
לחיקוי". אבי הוביל את הארגון בצורה מיטבית לכניסה
לעולמות תוכן חדשים דיגיטליים, הוא פעל ליוזמות IT שהביאו לשינויים ולשיפור תהליכים, החליף את
מערכת הליבה במהירות בכדי שהארגון יוכל להסתגל במהירות לשוק המשתנה ועוד.
בנוסף, זכו במסגרת התחרות שני פרויקטים של שלמה
ביטוח בקטגוריית יצירת בידול והשגת יתרון
תחרותי, שיפור תהליכים עסקיים, CHAT
BOT. הראשון
הוא פרויקט "ביטי"- הצ'ט בוט של שלמה ביטוח, ה"ביטי"
היא נציגת שירות ווירטואלית אשר מספקת מענה זמין ומקצועי ושירות סביב לשעון במגוון
תחומים ובהם תביעות, קבלת מידע אישי, שירות לקוחות, מידע כללי, גבייה, שירותים
עצמאיים והפניה לנציג אנושי במידת הצורך. הפרס
השני ניתן ל"מערכת נכס – ניהול סוכנים", המערכת מכילה בתוכה את כל המידע
הדרוש על הסוכן ועל המשרד, נתונים על עבודתו , עמידה במבצעים יעדים , בקשות וכל
האינטראקציה שבין החברה לסוכן.
טובי
שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח: "השנה האחרונה הייתה מורכבת ומחשלת , משבר
הקורונה הציף בפנינו אתגרים רבים שאילצו אותנו להתמודד במהירות וביעילות עם
המציאות החדשה שנכפתה עלינו, בכדי לא לפגוע בפעילות האיכותית והשוטפת של החברה.
למרות המורכבויות, שלמה ביטוח ידעה להתאים את עצמה באופן מיטבי למצב, להמשיך לצמוח
ולהביא את החברה להישגים חדשים. אנו נמשיך להשקיע מאמצים להביא פתרונות טכנולוגיים וחדשניים בכדי להמשיך
לספק ללקוחותינו מענה מיידי, חכם ואיכותי."
אבי בר זכאי, סמנכ"ל אגף טכנולוגיות מערכות מידע בשלמה ביטוח: "אני מוקיר ומעריך את הבחירה בי ואת
תעודת ההצטיינות אשר ניתנה לי במסגרת התחרות. התעודה
הזו מהווה תעודת הצטיינות לחדשנות הטכנולוגית והעסקית של חברת שלמה ביטוח. אין
ספק שהשנה האחרונה הייתה שונה מקודמותיה, והיא הציבה בפנינו מכשולים רבים. אבל אני
מאמין שהמבחן האמיתי הוא היכולת להסתגל במהירות וביעילות לשינויים המתרחשים בזמן
אמת. אנו בשלמה ביטוח נמשיך להשקיע משאבים רבים על מנת לשלב בחברה אמצעים
טכנולוגיים מתקדמים שיתמכו בשירותים שלנו וייעלו תהליכים, הן עבור המבוטחים והן
עבור הארגון."
נורית
מאור, מנהלת השירות בשלמה ביטוח: " בעידן של ריבוי משימות, שירות בעולם הדיגיטלי הפך
לצורך בסיסי. אני גאה לראות שמערכת "ביטי" זכתה בפרס מכובד כבר בשנה
הראשונה לפעילותה. המערכת נוצרה על מנת לשפר ולייעל את מערך השירות הרחב והאיכותי
שלנו ולתת מענה מיידי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אנו שמחים לתת ללקוחותינו
שירות יעיל ומקצועי ונמשיך לתת את השירות הטוב והמהיר ביותר בענף."