רשת בתי הקפה ביגה משיקה בסניפיה, ליין רחב של מוצרי מזון וקינוחים ללא גלוטן קפואים לקחת הביתה. תחת מותג פרטי – ביגה. תוקפם של המוצרים הקפואים לחצי שנה. וזאת בכדי שגם הלקוח יוכל לשמר בביתו. מוצרים אלו יוצבו בתוך מקפיא גדול הנמצא בתוך המעדנייה המשמשת "כחלון ראווה" לרשת, ועוצבה בסגנון כפרי צרפתי. ההשקעה במהלך נאמד בכ- 2 מיליון ₪ . ניתן לרכוש מוצרים אלו גם בחג הפסח.
יאיר מלכה מנכ"ל מבעלי הרשת: "קפה ביגה מתכתב עם עולם הבריאות ההולך ומתחזק. וזהו מהלך טבעי ואסטרטגי לביגה, ומטרתו העיקרית ליצור בידול. מדובר בקונספט חדשני וייחודי, המבדל את רשת ביגה, מרשתות קפה הקיימות בישראל". לדבריו: "מוצרי המזון ללא גלוטן ייתנו מענה לחולי הצליאק ולאלו הנמנעים מלאכול מוצרים המכילים גלוטן."