ביטוח ישיר עלתה בקמפיין חדש אליו גויסו גיא פינס ועדן פינס, לככב לצד יוני ויונה, היונים של ביטוח ישיר, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. בקמפיין מודגש הערך ללקוחות המשפחתיים של ביטוח ישיר עם הטבה חדשה ובלעדית. משפחה שתבטח את שני רכביה בחברה, תשלם פעם אחת בלבד על הכיסויים בפוליסה, וכך תחסוך תשלום כפול העומד על מאות שקלים. כיסויים אלו כוללים: גרר, שמשות, פנסים ומראות.
בסרטון, גיא פינס מגיע אל ביתה של עדן פינס בהפתעה, נכנס בסערה ומרגיש בחופשיות קיצונית שמהממת את עדן. היונים יוני ויונה צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות שמדובר בגיא ועדן, מתגשם להם איזה חלום קטן, והן משתלטות על גופם. כך נוצר אירוע ביזרי שבו גיא מציע לעדן עם קולותיהם של פרידמן ופיניש "לשחק אותה משפחה" בכדי להצטרף להטבה למשפחות בביטוח ישיר.
הטבה זו מתווספת לשורה של מוצרים ושירותי פרמיום עבור כל המשפחה, בניהם מגוון הטבות לנהגים הצעירים, אותם השיקו בקמפיין טיילור ובן זיני: אפליקציית "ישיר-צעיר" המבטחת נהגים צעירים לפי ק"מ, ביטוח לפי ימים וגם פוליסה שנתית.
ביטוח ישיר ממשיכה להעניק ערך מוסף לכלל לקוחותיה ולבצע מהפיכה שירותית תפיסתית נוספת. החברה, אשר הביאה לישראל את מהפכת השירות האישי והישיר, מרחיבה את תפיסת השירות ואומרת ללקוחותיה: ״ברגעים שצריך ביטוח תשאירו את זה לנו״. בניהם, שירות "ישיר עד אליך" שמופעל בזמן תאונה וכולל צוות המגיע אל הנקודה בה הרכב של המבוטח נמצא, שינוע הרכב אל המוסך ונתינת רכב חלופי. בנוסף, מוקד 24/7, מוקד להכוונה וסיוע ללקוחות המעורבים בתאונות דרכים, לאורך כל שעות היממה. מטרתו לייעל את הליך התביעה, לחסוך את חוסר הוודאות והלחצים אצל הלקוח."
סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר, מרב קליפר-פרץ: "אנו ממשיכים לומר ללקוחותינו שברגעים שצריך ביטוח "תשאירו את זה לנו". במשך השנה האחרונה השקנו סדרה של שירותים ומוצרים שמטרתם לייצר ערך מוסף ללקוחותינו, עם התנאים הכי משתלמים. גם בעתיד נמשיך להתמקד בעולם המשפחות."