ביטוח ישיר, פמי פרמיום, ובזק בינלאומי – הזוכים בפרס המי"ל למצוינות בשרות

היום (יום רביעי) התקיים גמר תחרות פרס המי"ל למצוינות בשירות, בו הוכרזו נותני השירות המצטיינים לשנת 2009 בארבע קטגוריות שונות. מטרת התחרות, המתקיימת זו השנה השמינית, היא להכיר בארגונים וחברות, שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות.



הזוכים בתחרות גמר פרס המי"ל למצוינות בשרות הם:



ב
קטגוריית 'שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים בארגון' זכתה במקום הראשון חברת ביטוח ישיר עבור הפרוייקט "האוסקר של השירות". במקום שני זכתה חברת 'מכבידנט', ובמקום השלישי זכתה חברת 'מירס תקשורת'.


בקטגוריית 'חדשנות ומקצוענות בשירות לקוחות' (עד 500 עובדים) זכתה במקום הראשון חברת פמי פרימיום בפרוייקט: "שירות פרימיום". במקום השני זכתה חברת 'משקר', ובמקום השלישי זכתה חברת 'להבות שירותים'.


בקטגוריית 'חדשנות ומקצוענות בשירות לקוחות' זכתה במקום הראשון חברת ביטוח ישיר עבור הפרויקט "שירות המא"ה בביטוח ישיר". במקום השני זכה בנק 'מזרחי טפחות', ובמקום השלישי זכתה חברת 'אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ'.


בקטגוריית 'חווית לקוח' זכתה במקום הראשון חברת בזק בינלאומי עבור הפרויקט "מהפכה בחווית לקוח כתוצאה מתהליך פיננסי". במקום השני זכתה חברת 'פז נפט בע"מ / Yellow', ובמקום השלישי זכתה חברת 'לאומי קארד'.



עם פרסום הזוכים, אמרה פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "למרות המשבר הכלכלי, כמות ואיכות העבודות שהוגשו, מוכיחות שיותר ויותר חברות רואות בשירות ערך אסטרטגי, חברות רבות עשו השנה קפיצת דרך בהעצמת חווית הלקוח .השוק הישראלי מצליח יותר ויותר לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים".



הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), שעומד בראשו חיים רומנו מנכ"ל אל על, מקיים את תחרות פרס המצוינות בשירות זו השנה השמינית במטרה להכיר בארגונים וחברות שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות.


הכנס השנה ייוחד לנושא החדשנות והיצירתיות בשירות לקוחות והיווה במה למהלכים ופרויקטים ייחודיים כמו גם שימוש בכלים טכנולוגיים שהביאו לשינוי מהותי בחוויה עם הלקוח.



אורח כבוד בכנס היה מיכאל איתן, השר המופקד על שיפור השירות הממשלתי לציבור, שחשף בפתח דבריו "שהוא הצליח להעביר החלטה על הקמת גוף ממשלתי שיהיה אחראי על השירות. הגוף יכלול שלושה מסלולים מרכזיים: מסלול טכנולוגי שיכלול שיתופי פעולה בין חברות פרטיות לעסקיות; לקיחת 200 שירותים מרכזיים וקביעת מדדים עבורם של איכות שירות, שיפורסמו בציבור ובכך נעודד שקיפות; קידום שיתופי פעולה בין הממשלה לציבור הרחב". השר איתן סיפר כי גיוס להקמת הגוף כ- 6 מיליון שקלים.


השר איתן גם התייחס לשירות הציבורי ואמר "שעובדי המדינה נחשבים היום מכשול בפני כל התקדמות וכל שיפור. אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לשיתוף פעולה איתן. המטרה היא לא להגיע לפיטורי עובדים. החיסכון הגדול הוא במיליוני המשתמשים שמבזבזים שעות עבודה על המתנה לשירות".


השר איתן פנה בסוף דבריו לסמנכ"לי השרות באולם ואמר ש"הטלפון שלי פתוח עבורכם, ואני מחפש שלושה עובדים. את הכי טובים שיש".

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 קסטיאל רזיאל
 במקורות
-השד - האגודה למלחמה בסרטן