בייגל בייגל, במהלך האסטרטגי לחיזוק הקשר בין הבייגלה לעולמם של הילדים וההורים

במסגרת המהלך, משיקה החברה מוצרי בייגלה אפויים בטעמים חדשים -בייגלה MIX ותאפשר מגוון רחב יותר של מוצרים לבחירה. כמו-כן, תשיק בייגל בייגל במהלך החודש הבא סדרת מוצרים חדשה של בייגלה צורות משחק – בייגלה בדרכים, בייגלה באותיות ובייגלה במספרים.בחברה טוענים כי סדרה זו עוררה בקרב הילדים מוטיבציה לשחק ובקרב אמהות התקבלה כסדרה "חינוכית".


הפיתוחים החדשניים והייחודיים של בייגל בייגל נותנים מענה למגמה העולמית של צריכת מוצרי מזון בריאים יותר. פיתוחים אלה ממשיכים לאפשר לילדים ולהורים לגוון בין החטיפים האהובים עליהם וליהנות ממוצרי בייגלה המהווים חלופה בריאה יותר ומכילים עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס.



התמיכה הפרסומית בבייגלה והשקת הסדרה תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בטלוויזיה ובמדיות נוספות, בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח, תוך חיזוק הקשר עם עולמם של הילדים וההורים. בסה"כ תשקיע בייגל בייגל עד סוף 2005 למעלה מ-8 מיליון ₪ בקטגוריית הבייגלה.



אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "הנהלת החברה ממוקדת בטיפוח החדשנות בקטגוריית הבייגלה והדגשת הערכים של הבייגלה כקטגוריה חדשנית ובריאה בעולם החטיפים המלוחים."



אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס