בייגל בייגל משיק קמפיין בסדרת סרטי "יש על מה לשבת" לרגל השקת טעמים חדשים בסדרת נשנושים

חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, משיקה קמפיין חדש בסדרת סרטי "יש על מה לשבת", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, לרגל הרחבת הסדרה עם שני טעמים חדשים: נשנושים ברביקיו ונשנושים אסיאתי .



סרט הקמפיין, תחת המסר "נשנושים – יש על מה לשבת", בוים על ידי יואב צפיר וממשיך בקו של הצגת סיטואציות קומיות של חבורת גברים "היושבים" ביחד בתא כלא. לצורך הקמפיין נבנה באולפן בפתח תקווה תא כלא בעל מראה אותנטי, אשר כלא בתוכו את ארבעת "האסירים".



כתמיכה בהשקה ובקמפיין, משיק המותג פעילות ייחודית בשיתוף עם אתר הספורט ONE. במסגרת הפעילות, הוקם באתר ONE בשיתוף עם חברת סאצ'י אינטראקטיב, אזור מיוחד בו נערך משחק טריוויה המסכם את אירועי הספורט בשנת 2008. בנוסף יכלול האזור הצגה של הרגעים הגדולים של הספורט ב- 2008, קטעי תוכן ובחירות של הגולשים.



משחק הטריוויה מורכב מפאזל ענק, עשוי אלפי חלקים, כאשר מענה נכון על שאלה חושף עוד חלק בפאזל. בכל שבוע יקבל הגולש אשר חשף את המספר הרב ביותר של חלקים מארז של נשנושים. בתום הפעילות יוזמנו שלושת הגולשים אשר חשפו את המספר הרב ביותר של חלקים, לתחרות סיום שתתקיים במשרדי ONE, ובה יוכל אחד מהם לזכות בפרס חלום של נסיעה למשחק של קבוצת ליברפול באצטדיון אנפילד באנגליה. שני הזוכים האחרים יזכו במנוי למשחקים של נבחרת ישראל בכדורגל.



צאלה קוסטיקה, מנהלת מותג בייגל בייגל: "לאור הצלחת ההשקה המחודשת לסדרת נשנושים, אנו ממשיכים בהרחבת היצע המוצרים בסדרה עם חטיפים בטעמים חדשים אשר פותחו במיוחד לקהל היעד. כתמיכה במהלך אנו ממשיכים בשיתוף הפעולה המוצלח עם אתר ONE, זאת במטרה להמשיך ולחזק את המסר כי סדרת נשנושים מתאימה למפגשים חברתיים בעיקר של גברים. אנו בטוחים כי הסדרה, בתמיכת הקמפיין שיתוף הפעולה עם אתר ONE יחזק את הקשר של המותג עם קהל הצרכנים".



ירון בר מנהל המכירות באתר הספורט ONE: "כאתר הספורט המוביל בישראל אנו מביאים לאורך השנה בפני הגולשים שלנו את שיאי ומיטב רגעי הספורט בישראל ובעולם. גם בשנת 2008 נחשפו הגולשים דרך האתר למגוון רגעים גדולים, מלהיבים, משמחים ומרגשים ובעזרת הפעילות עם מותג "נשנושים" אנו מבקשים מהם לבחור את ה- ONE big moment .אני מזמין את קהל חובבי הספורט הישראלי להיכנס לאזור המיוחד ולהשתתף גם הוא בחוויה."



כתובת האתר: https://bigmoment.one.co.il




הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10- ו- 24. בנוסף כולל הקמפיין פעילות אינטרנט באתר יעודי, מבצע באתר ONE ופעילות קד"מ חוויתית.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח