בירה מפולחת: מכבי משיקה בירה מחוזקת לסצנת חיי הלילה

בירה מכבי מגדילה את כמות ברזי הבירה בברים ופאבים, בעזרת בירה חדשה עם לאגר חזק ב- 7.9% נפח כוהל.


מבית הקונספטים "אלנבי" המלווה את המותג בירה מכבי נמסר, כדי לקשר את מכבי לקהל צעיר הופק תוכן הפונה לקהל בליינים והיפסטרי. כפרויקט מכבי הום טור, בהשתתפות אביב גפן, שלומי שבן, אסף אבידן והמוג'וז, שיצאו לסיבוב הופעות בדירות פרטיות של הנרשמים באתר. וסדרה אינטרנטית קומית בהשתתפות האמנים.


במכבי 7.9% הוגדלה כמות הלתת למקסימום האפשרי, ליצירת לאגר עוצמתי בטעם אך נעים לשתיה. נוסחת המשקה נרקחה על ידי ברו מאסטר וצוות של מבשלת הייניקן העולמית, שרקחו מתכון בסטנדרט בווארי מלתת אירופאי.


ברזי הבירה החדשים אינם מותקנים במסעדות ומיועדים לחיי הלילה. הרחבת סדרת הבירה בלאגר חדש היא חלק מצמיחה כללית של 20% במכירות מכבי.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף