בירה מכבי מגדילה את כמות ברזי הבירה בברים ופאבים, בעזרת בירה חדשה עם לאגר חזק ב- 7.9% נפח כוהל.
מבית הקונספטים "אלנבי" המלווה את המותג בירה מכבי נמסר, כדי לקשר את מכבי לקהל צעיר הופק תוכן הפונה לקהל בליינים והיפסטרי. כפרויקט מכבי הום טור, בהשתתפות אביב גפן, שלומי שבן, אסף אבידן והמוג'וז, שיצאו לסיבוב הופעות בדירות פרטיות של הנרשמים באתר. וסדרה אינטרנטית קומית בהשתתפות האמנים.
במכבי 7.9% הוגדלה כמות הלתת למקסימום האפשרי, ליצירת לאגר עוצמתי בטעם אך נעים לשתיה. נוסחת המשקה נרקחה על ידי ברו מאסטר וצוות של מבשלת הייניקן העולמית, שרקחו מתכון בסטנדרט בווארי מלתת אירופאי.
ברזי הבירה החדשים אינם מותקנים במסעדות ומיועדים לחיי הלילה. הרחבת סדרת הבירה בלאגר חדש היא חלק מצמיחה כללית של 20% במכירות מכבי.