לקראת חג פורים, התגייסו כמה ממיטב ידוענינו לקמפיין חדש למכירת בקבוקי בירה שפירא, שכל ההכנסות ממנו מוקדשות לעמותת שק"ל – שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. בין המתגייסים: סופי צדקה, ליהיא לפיד, מיטל גל סוויסה, שאנן סטריט, טל מוסרי וגימבו גיי. אלה רכשו ארגזי בירות והעלו לעמודי האינסטגרם והפייסבוק שלהם תמונה עם הבקבוקים ועליהם הקדשה מיוחדת שקיבלו מעובדי עמותת שק"ל.
הקמפיין כולל שיתוף פעולה בין מבשלת בירה שפירא לעמותת שק"ל – שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות במסגרתו מושקת מהדורה פורימית מיוחדת לבירה Pale Ale (330 מ"ל), שנארזה על-ידי דיירי שק"ל, ושכל רווחיה מועברים לפעילות העמותה, המסייעת לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בחברה.
הבירה מתאימה למסיבות, משלוחי מנות, מתנה או מזכרת מיוחדת. הזמנות ניתנות לביצוע בארגז של 24 בקבוקים עם תווית כיתוב אישי לבחירה בקליגרפיה מזרחית-פרסית ייחודית ברוח החג מבית היוצר של סטודיו "בין השורות" של שק"ל (369 ש"ח, כולל משלוח) או בארגז של 12 יחידות עם כיתוב "פורים שמח" (189 ש"ח, משלוח בעלות 20 ש"ח או חינם בהזמנה מעל 200 ש"ח).
דני שפירא, שותף מנהל במבשלת בירה שפירא ״חלק מהכיף שלנו ביצירת בירה (קראפט) הוא בהזדמנות להיות שותפים ביצירת חוויות מיוחדות שמחברות בין אנשים וקהילות. שמחים מאד על ההזדמנות (מזה שנים רבות), לתרום ולקחת חלק פרוייקט המיוחד הזה עם שק״ל, פרוייקט המשלב בין. אהבה שלנו לבירה והאהבה שלנו לאנשים״.
קלרה פלדמן, מנכ"לית עמותת שק"ל: "שיתוף הפעולה עם מבשרת בירה שפירא הוא דוגמה ליכולת לשלב אנשים עם מוגבלויות בעבודה עבור חברות עסקיות. אריזת הבקבוקים היא הרבה מעבר לעבודה יצרנית. היא מספקת ערך רב לעובדים עם המוגבלות, בכך שמסייעת להם להשתלב בקהילה".