ביתילי משיקה מהלך שיווקי המציג רעננות והתחדשות מתמדת תחת סלוגן חדש: "ביתילי – המרענן של הבית"

רשת ביתילי, יוצאת במהלך שיווקי חדשני עם הבטחה צרכנית חדשה – לרענן ולהתרענן באופן תמידי, ובהתחייבות להחליף את הקולקציה פעמיים בשנה.



לדברי אבי כהן מנכ"ל קבוצת EFD בעלת רשת ביתילי, "מסקרים וקבוצות מיקוד שערכנו עולה, כי קהל הלקוחות של ביתילי נהנה מהתחדשות ורעננות של דגמים ומוצרים, ובמיוחד כשהדבר מוגש כקולקציות מושלמות ע"פ טרנדים עדכניים".



הבשורות העיצוביות החדשות מגיעות מבירות האופנה העולמיות, מילנו ופריז. קנייני ומעצבי הרשת נשלחים פעמיים בשנה לתערוכות בערים אלו על מנת לבנות את הקולקציות עם התאמה לסגנון החם והישראלי בו מתאפיינת רשת ביתילי מאז ומתמיד.


קולקציות אלו תבואנה לידי ביטוי בתצוגות מרהיבות בסניפים. "אנחנו נציג מראות שלמים לבית לצד מראות עיצובים וטרנדים מובילים בעולם" הוסיף כהן.



הקולקציה החדשה של 2008 כוללת עיצובים וטרנדים מהעולם ומחולקת לשלושה סגנונות מובילים, URBAN COLLACTION, CLASIC COLLACTION, OUT DOOR COLLACTION. חללי הסניפים עוצבו על פי הסגנונות השונים בקומפוזיציה מרשימה של ריהוט, תאורה, שטיחים, אביזרי נוי וטקסטיל. ללא ספק, ללקוחות מובטחת חוויית קנייה שונה ומרעננת. לדברי כהן, מדובר באחד מהמהלכים השיווקים המשמעותיים ביותר של הרשת מאז הקמתה, וזאת במטרה ולהמשיך להיות רלוונטי ועדכני לקהל הלקוחות של הרשת כמו גם למשוך קהלים חדשים.



לאחרונה עבר סניף הרשת בר"ג מול קניון איילון שיפוץ ורענון, ומותג מחדש כסניף הקונספט המוביל של רשת ביתילי. חלל הסניף, שתוכנן מחדש על ידי משרד האדריכלים ברק צור חולק לשני מפלסים כאשר המפלס העליון תוכנן כגלריית עיצוב. הסניף הרמת גני משתרע על פני 900 מ"ר ומכיל אלפי פרטי ריהוט ועיצוב לבית ולגינה. לדברי כהן ההשקעה בשיפוץ ואבזור הסניף עמדה על מעל 2 מליון ₪ .



הקו העיצובי שניבחר הוא קו עכשווי, מודרני וחם. חללי התצוגה בסניף פתוחים, התקרות גבוהות במיוחד בסגנון סוהו בו משתלבים הרהיטים, פרטי הנוי, הטקסטיל והתאורה זה בזה בהרמוניה…להבדיל מחלוקה למחלקות נפרדות כפי שהיה בעבר. כמו כן נבנה בחזית דק מעץ ובו יוצגו החל מהאביב הקרוב רהיטי הגינה.



לדברי כהן, החודשים פברואר ומרץ, לקראת חג הפסח, הם חודשי השיא בענף. הן מבחינת רכישת מתנות לחג, והן מבחינת רענון ושדרוג מראה הבית לאביב. "אנו מעריכים, כי בתקופה שלפני חג הפסח ישנה עליה של כ- 40% במכירות בכל המחלקות. השנה בשל העובדה כי שני ערבי החג יוצאים בצאת השבת, אני מאמין כי סוף השבוע יהווה את פיק הקניות הגדול ביותר".

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים