בית האופנה BOSS משיק את הקולקציה לסתיו-חורף 24/25 ואת שיתוף הפעולה החדש עם דיוויד בקהאם.

כדורגלן העבר הנחשב לאגדת ספורט, אושיית סטייל וסמל לגבריות,
יהיה הפנים החדשות של המותג, והחל מהעונה הבאה יציג קולקציות קפסולה בעיצובו, המשקפות את הסגנון, האסתטיקה ועולם הערכים שלו

 

בית האופנה בוס ממשיך לשדר את המסר  "BE YOUR OWN BOSS"ומחדד אותו עם התוספת "IT'S YOUR LIFE". מדי עונה מוצגים בקמפיינים נשים וגברים, כישרונות מובילים בתחומם, החולקים את דרכם האישית להצלחה. אל נבחרת הפרזנטורים המרשימה מצטרף כעת דיוויד בקהאם, עם מסרים מעוררי השראה המעודדים את כולנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלנו, ולהגשים את החלומות והיעדים שסימנו לעצמנו: "אתם אלו שמכתיבים את החוקים ואת התנאים לפיהם אתם רוצים לחיות. הישארו נאמנים לעצמכם, ותהיו מחויבים לחזון שלכם". 

 

בקהאם מציג את הקולקציה החדשה של BOSS לסתיו-חורף 24/25, הכוללת עיצובים המשדרים אלגנטיות, ספורטיביות, שאפתנות ונחישות. אחת החוזקות הגדולות של BOSS מתבטאת בהתמחות במלתחה המחויטת ובעולם החליפות, עם דגמים המותאמים לאנשי עסקים ועם כאלו המתאימים לחתונות ולאירועי ערב רשמיים. העולם חוזר כעת אל המראה הקלאסי ואל הסגנון המחויט, גם במלתחת הקז'ואל היומיומית, כשהרעיון מתחבר גם למגמת היוקרה השקטה המבוססת על אסתטיקה נקייה, גוונים קלאסיים וגזרות על-זמניות. בתמונות ובסרטונים שצולמו לכבוד הקולקציה החדשה, בקהאם לובש חליפות בגווני חום ובז', לצד פריטי קז'ואל איכותיים בטקסטורות צמר חורפיות. 

מעבר לתפקידו כפרזנטור, החיבור עם בקהאם יכלול שיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו הוא יעצב קולקציות עבור BOSS Menswear. דיוויד יהיה מעורב החל משלב הרעיון והקריאייטיב ועד לעיצוב עצמו, ואף יעניק עבודת אוצרות עבור הקולקציות העונתיות. השאיפה היא שהקולקציות ישקפו את הסגנון המזוהה עמו ועם הלייפסטייל שלו, ויגלמו את המחויבות שלו למצוינות. הקולקציה הראשונה של בקהאם תושק באביב 2025.

"דיוויד בקהאם הוא אייקון עולמי אמיתי גם בספורט וגם באופנה. עם רוח היזמות המיוחדת שלו, בשילוב התשוקה האותנטית לאופנה, הוא מגלם בצורה מושלמת את הערכים של המותג BOSS. אנו מצפים לראות את הקולקציות הראשונות בעיצובו מתעוררות לחיים, ושמחים לעבוד איתו בשיתוף פעולה הדוק לאורך השותפות ארוכת השנים הזו", אמר דניאל גרידר, מנכ"ל HUGO BOSS.

 

"במהלך השנים האחרונות, מאוד רציתי להשקיע יותר זמן בעיצוב ובאופנה, אבל היה לי חשוב לעשות את זה עם מותג ועם צוות מקצועי שיכולים לייצר משהו גלובלי ומשפיע באמת. נהניתי מאוד משיתוף הפעולה עם BOSS עד כה, והתרשמתי מהיצירתיות ומהשאיפה למצוינות. אני מצפה לחלוק עם הקהל את קולקציית אביב-קיץ 2025 כצעד ראשון בשותפות שלנו", אמר בקהאם.

 

בקהאם, סמל לגבריות מטרוסקסואלית מסוקסת, יחגוג בשנה הבאה יום הולדת 50. הוא נחשב לאחד משחקני הכדורגל המצליחים באנגליה. עם קריירה ענפה, במסגרתה שיחק עם כמה מהמועדונים המצליחים בעולם, ביניהם מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, כמו גם נבחרת אנגליה, בה היה קפטן במשך שש שנים. לאחר הפרישה ב-2013, דייוויד ביסס את עצמו כיזם מצליח, ועבד עם כמה מהמותגים המובילים בעולם. 

בשנת 2018 הוא הגשים את החלום להיות בעלים של מועדון כדורגל, והקים את קבוצת אינטר מיאמי, בה משחק כיום ליאו מסי, ובכך כבש בקהאם יעד ענק נוסף. 

בשנת 2019 הקים דייוויד את Studio 99, חברת הפקה בבעלותו עם אולפן המייצר תכנים והפקות מסחריות לצד פיתוח והפקה של פיצ'רים תיעודיים, סדרות ופורמטים עבור פלטפורמות ורשתות בינלאומיות. לפני כשנה עלתה בנטפליקס "בקהאם", סדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים אודות הכדורגלן האנגלי שהפך לאייקון החורג בהרבה מגבולות הספורט. הסדרה מתחקה אחר עלייתו המטאורית, לצד הצצה לחייו הפרטיים בשילוב קטעי ארכיון שטרם נחשפו.


את חייו האישיים כולנו מכירים גם דרך אשתו ויקטוריה בקהאם, מעצבת האופנה המצליחה בהווה ופוש ספייס בעבר, שמתעדת אותו בחשבון האינסטגרם שלה ולא חוסכת מעוקביה תכנים איכותיים של הומור והחפצה. השניים ידועים כפאוור קאפל של עולם האופנה מאז שנישאו ב-1999 ועד היום. את האבולוציה האופנתית הסוערת שלהם ניתן לראות בתמונות פפראצי אייקוניות, שפורסמו לאורך השנים גם בצהובונים הבריטיים וגם במגזיני האופנה הכי נחשבים.

 

הקולקציה החדשה של BOSS עכשיו בחנויות הדגל של המותג ובאתר FACTORY54.CO.IL

טווח מחירים: 249 – 4690  ש"ח.

אולי יעניין אותך

 דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן
mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
אילוסטרציה
 החופש למטה החטופים בעיצוב דליה ישראלי - צילום שרון אונגר (2)-min
 אקספרס דיזינגוף סנטר - צילום יחצ
mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-media-column-panel-image-600x430

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן
''ד עמנואל יוזוק - למייל - צלם גיא גואטה
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון