בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל יקיים כנס בנושא החוויה האינטראקטיבית ככלי שיווקי

בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל, יערוך כנס בנושא החוויה האינטראקטיבית ברשת ככלי שיווקי מרכזי. הכנס יתקיים ביום רביעי, 2 במרץ 2011, בהנחיית ד"ר דן ערב, ראש מסלול פרסום ותקשורת שכנועית בבית הספר. הכנס יעסוק בזיקות שונות המתקיימות כיום בין תופעת הרשת לגווניה השונים לבין החוויה השיווקית והפרסומית. אלו יוצגו מנקודות מבט שונות של יזמי מדיה ומומחים מתחום השיווק והפרסום, המוסיקה, המדיה המודפסת והאינטרנטית.



באירוע ישתתפו ד"ר ערן פישר, מרצה לתקשורת מאוניברסיטת בן גוריון, שידבר על שיח הטכנולוגיה הרשתית והקפיטליזם החדש, יוני בלוך, יוצר וזמר העומד מאחורי מיזם אינטרלוד, שירחיב על תחום המוסיקה והפרסום בוידאו האינטראקטיבי, מר אלון מוליאן, העומד בראש חברת טוויסטד, שיידבר על הרשת כזירה החדשה של הסיפור השיווקי, איימי עירון, מייסדת אתר סלונה שתעסוק במדיה הנשית ברשת, מר נמרוד פרידברג, מחברת פיד מדיה, שיציג קידום אג'נדות פוליטיות ואחרות ברשת, והעיתונאי דרור פויר, גלובס, שיחתום את המפגש בנימה הביקורתית הבלתי נמנעת.



ד"ר דן ערב: "הרשת והוידאו האינטראקטיבי, מזמנים לנו אפשרויות חדשות בעולם הפרסום והשיווק. הכנס נולד מתוך רצון לבחון שאלות מהותיות הנוגעות לעולם השיווק החדש, תוך הצגת מכלול של זוויות ראייה הכרוכות בנושא. המפגש שבין האקדמיה ליזמי מדיה צעירים, נועד ליצר היכרות טובה יותר עם המגמות העדכניות ביותר, וזאת תוך ניסיון לפיתוח שיח ביקורתי בנושא".

אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''